lunde Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Har fått gjort litt gutter Først gjorde jeg ren hele bilen, og vaska alle 4 hjulbuene en etter en Og lakka alle kalliperene og bremseskivene om på nytt Før: Felgene ligge og vente Jævla stift det understellet, her er felgen i lufta Ferdig: Skal ta en tommy light snart med ny lakk i alle hjulbuer!
lloydsb Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Pussa du ordentlig denne ganga? så det sitter.. Ble bra det så får vi bare se hvem sitt som holder lengst.. (vet min står nå, men når den kommer ut)
lunde Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Pussa veldig godt ja... Det som gjorde at det begynnte og ruste sist gang var pågrunn av at jeg var for tildlig med og sette på felgene så lakken gikk te helvete Ditt holder nok lengt ettersom jeg bruker min bil
lloydsb Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Pussa veldig godt ja...Det som gjorde at det begynnte og ruste sist gang var pågrunn av at jeg var for tildlig med og sette på felgene så lakken gikk te helvete Ditt holder nok lengt ettersom jeg bruker min bil ok, hehe .. Bra grunna arbeidet er alt! Skreiv jo det.. får se og lenge mitt holder når den kommer på veien. Jeg brukte god tid og lot lakk få herde en dag før felgene ble satt på.. Det flasser ikke av med første!
lunde Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Seff! Så det men, måtte jo bare nevne det vettu Ditt holder nok lenger ettersom ditt er mye mer herda
Pringels Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Ble kjempebra dette Ser du har samme felger som jeg har tilsalgs Pene er dem
lunde Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Er fornøyd med resultatet ja Er godfelgene det
Ad|oS Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2058014 Lei av bilen allerede?
Nøstbakken Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 NYDELIG.. Men som alle andre sier, blinklysa må av.. ellers godt gjenom ført. kor masse måtte du ut med for senkesette,, kor mykje senker det ?
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 justerbart men som det er der nå... 6-70/40
lloydsb Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 blir ikke noe salg på han. garantert! Go bilen dette.. Han er så gla i den så
lunde Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Merk! Vurderes solgt! Takk takk, Nøstbakken idag ble blinklysa hvite igjen..Litt azeton gjør susen! Ble kjempe Fk automotive justerbart Vil ikke selge men har liksom lyst på noe nytt, men får sjå Litt nytt i det siste: Hvite blinklys Nye ccfl ringer Nye bakdekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå