E30_Dale Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Ahh ok E28 M5, javel skikkelig maskineri ja:-) Fiine, holde te på Dale... Du jobba på Truck verksted på Hydro? Stemme ikkje da? E mekk lærling sjøl, holde te på kranverksted Søderberg nu...
bmwrasaren Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Hehe, jo stemmer det Neste gang du svinger innom Truckversted så må du hilse på, så kan vi snakke litt Bimmer
leif harald Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Masse bilder kommer i morgen! Har vært litt sløv med å huske å ta med meg kameraet når jeg mekker. ?
bmwrasaren Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Her kommer bildene! Som dere kan se så trenger bilen en god renovering.
leif harald Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 wow, du har litt og gjøre her ja skal ikke selge vinga vel?
thorbis Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 gromt prosjekt detta, men den motorn der er da en ganske standard s38b36 etter hva jeg kan bedømme. 3.6 innsug, toppdeksel osv. eneste som er e28 er termostathuset som er fra e28m5. ser bilen trenger en go oppstrekker ja. lykke til videre. mvh Thorbjørn R
bmwrasaren Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Leif Harald: Nei selger ikke spoileren Thorbis: Alt utvendig er 3,6. Men motoren er opprinnelig en 3,5 fra E28. Hvorfor det er 3,6 innsug og alt annet kan jeg ikke svare på, kanskje det hjelper på effekten? Har PLENTY å gjøre ja Hehe. Men men, kos det
leif harald Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Leif Harald: Nei selger ikke spoileren Thorbis: Alt utvendig er 3,6. Men motoren er opprinnelig en 3,5 fra E28. Hvorfor det er 3,6 innsug og alt annet kan jeg ikke svare på, kanskje det hjelper på effekten? Har PLENTY å gjøre ja Hehe. Men men, kos det bytte i ei vanlig m3 vinge uten flapp, m3 c stolpe og m3 luke?
thorbis Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 aaa sånn og forstå. ja det kan nok hende de har fintuna dela litt siden m88n hehe. mvh Thorbjørn R
bmwrasaren Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Leif Harald: Nei selger ikke spoileren Thorbis: Alt utvendig er 3,6. Men motoren er opprinnelig en 3,5 fra E28. Hvorfor det er 3,6 innsug og alt annet kan jeg ikke svare på, kanskje det hjelper på effekten? Har PLENTY å gjøre ja Hehe. Men men, kos det bytte i ei vanlig m3 vinge uten flapp, m3 c stolpe og m3 luke? Hehe! Har alt det der, så sorry du, svaret er nei
Kobar Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 var det denne bilen som taka, og som kommer fra Egersund? skremmende lik
bmwe3m Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 var det denne bilen som taka, og som kommer fra Egersund? skremmende lik gamle bilen til O.S en ja......
bmwrasaren Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Det er nok den bilen ja. Så har litt arbeid for å få taket bra igjen. Får rette og sparkle det så godt jeg kan, regner med til neste år at jeg bytter ut hele taket med et som ikke har takluke. Har fått gjort litt i garasjen de siste dagene, har byttet ut deler av fronten, rettet bakskjermer og fått på plass radiatoren igjen. Glassfiberen kommer neste uke, så da skal den på Bilder kommer imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå