don_j Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hei! Skal selge min nykræsja bmw 316i 96'modell! Etter front mot front så har jeg ikke kapital eller tid til å fixe den selv. Kjempeflott bil fra frontruta og bakover! Flotte sportsseter, utrolig lite slitt skinninteriør. Forstillinga er gått rett vest, sammen med dempertårnet på venstre side + en de småplukk. Er ikke noe bilteknisk av meg så kan ikke si så mye selv om hva som er gåent, men hvis dere har noe spørsmål så rop ut! Ønsker helst å selge hele bilen som den står, men går ikke det så går jeg over til å plukke den fra hverandre å selge bit for bit. Bilen står i trondheim. Bud ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 selge den i deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
don_j Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Har mest lyst til å selge den hel som den står siden jeg ikke kan ha den stående så veldig lenge.. Men hva har du lyst på av deler da? Bare sånn at jeg har det i bakhodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 selger du dvd spilleren + rattet? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 litt langt å reise å hente en hel bil på henger fra bergen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Midtarmlenet i skinn, er det til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
don_j Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Noen bilder fra før kolisjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 selger du armlenet? er intressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Flotte sportsseter, utrolig lite slitt skinninteriør. Er det ikke vanlige stoffseter på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg