ess10 Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Du har vell ikke bunnmatta/teppet som skal være inni bilen? Send pm om du har.
Spiritus Sancti Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Du har ikke den plastik saken som håndbrekk belgen er festa i?
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Du har ikke den plastik saken som håndbrekk belgen er festa i? hmm, litt usikker på hva du mener nå, men har ikke demontert noe midtkonsoll helt bak dit nei. så den er sikkert der
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 for ordens skyld så slenger jeg på at jeg skal hjem på ferie nå fra fredag som kommer og ei uke utover, så om noen trenger noe så er jeg ledig til å plukke av hvis jeg finner den igjen under snøen
Spiritus Sancti Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg mener den plastikramma som den der et festa i. Den man fester i midtkonsollen.. Du skjønner hva jeg mener nå?
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Jeg mener den plastikramma som den der et festa i. Den man fester i midtkonsollen.. Du skjønner hva jeg mener nå? mja, du skriver håndbrekk, men er ikke dette en girmansjett? Såfall er denne solgt. men hvis ikke så vil jeg tro jeg har det du mener, for har som sagt ikke demontert noe rundt håndbrekk.
Spiritus Sancti Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Å herregud, åssen klarte jeg å skrive så jævlig feil? Mente gir belgen ja.. Sorry, hehe
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Å herregud, åssen klarte jeg å skrive så jævlig feil? Mente gir belgen ja.. Sorry, hehe hehe, må si jeg satte i gang de små grå nå egentlig. hehe meen ja, girmansjetten er nok solgt desverre.
beæmmwe Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 du har vel ikke shadowlinelister til overs?
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 du har vel ikke shadowlinelister til overs? niks, listene er blanke som ei bøtte vann!!
odd_richard Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 eg treeeeeeng enn lås-sylinder til førerdøra? har du? må være til bil med sentrallås..
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 eg treeeeeeng enn lås-sylinder til førerdøra? har du?må være til bil med sentrallås.. er nok ikke sentral-lås på min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå