Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du tåkelys foran? Eventuelt pris?

er ikke tåkelys nei, tror ikke det har vært heller, for er kun en stor bryter der det bruker å være to små for tåke bak og forran

Skrevet
har du følgene:

Skillt lys bak

Gulv teppe i bagasjerom

?

jaa, mener det er skiltlys bak ja. er også komplett teppe i bagasjerom. var faktisk to, ett litt mykere som lå mot stålet men utskjæring for reservehjul og ett oppå der igjen, det vanlige som dekker hele.

• 3 weeks later...
Skrevet
Pris på linselyktene? greie glass på de?

Kan også få pris på baklyktene. :D

hmm, ser fremlykter ligger på ca 1000-1100pr par brukt på koed, og tett under 500 for begge baklykter (for å sammenligne med noe), så hvis vi sier 600 for fremlyktene og 300 for baklyktene da??

Skrevet
selge front fangeren? pris?

ja, den er til salgs den. mener du alle delene? altså støtfangeren og plastikken utenpå med lister? så fall skal du få den billig. hvis jeg husker rett har den muligens en liiiten skavank på selve støtfangeren, men den er ikke skjev el ødelagt av den grunn. skal dobbeltsjekke 5 juledag da jeg kommer hjem igjen.:)

Skrevet
Har ikke liggende de to fremre eksosrørene?

Senkesett?

har de to fremre eksosene ja, men de er så shabby at jeg tror ikke jeg vil selge de en gang. Forrige eier har sveisa på de, så de ser ikke ut i natta. Senkesett har jeg desverre ikke nei.. akkurat solgt desverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...