Jørgen Lie Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Har du tåkelys foran? Eventuelt pris? er ikke tåkelys nei, tror ikke det har vært heller, for er kun en stor bryter der det bruker å være to små for tåke bak og forran
heltn Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 har du følgene: Skillt lys bak Gulv teppe i bagasjerom ?
Jørgen Lie Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 har du følgene:Skillt lys bak Gulv teppe i bagasjerom ? jaa, mener det er skiltlys bak ja. er også komplett teppe i bagasjerom. var faktisk to, ett litt mykere som lå mot stålet men utskjæring for reservehjul og ett oppå der igjen, det vanlige som dekker hele.
Jørgen Lie Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 julebump. er for tiden hjemme så har innimellom anledning til å plukke av ting.
tic`n Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Pris på linselyktene? greie glass på de? Kan også få pris på baklyktene.
Jørgen Lie Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Skrevet Desember 27, 2008 Pris på linselyktene? greie glass på de? Kan også få pris på baklyktene. hmm, ser fremlykter ligger på ca 1000-1100pr par brukt på koed, og tett under 500 for begge baklykter (for å sammenligne med noe), så hvis vi sier 600 for fremlyktene og 300 for baklyktene da??
Jørgen Lie Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Skrevet Desember 27, 2008 selge front fangeren? pris? ja, den er til salgs den. mener du alle delene? altså støtfangeren og plastikken utenpå med lister? så fall skal du få den billig. hvis jeg husker rett har den muligens en liiiten skavank på selve støtfangeren, men den er ikke skjev el ødelagt av den grunn. skal dobbeltsjekke 5 juledag da jeg kommer hjem igjen.
Ando Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 jepp mener med plastikk og alt. sender du meg ein pm når du har fått sjekka da?
Jørgen Lie Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 jepp mener med plastikk og alt. sender du meg ein pm når du har fått sjekka da? Den er grei.
Jørgen Lie Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 opp bare å spørre om det er deler som ikke står i listen!!
tic`n Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Har ikke liggende de to fremre eksosrørene? Senkesett?
Jørgen Lie Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Har ikke liggende de to fremre eksosrørene?Senkesett? har de to fremre eksosene ja, men de er så shabby at jeg tror ikke jeg vil selge de en gang. Forrige eier har sveisa på de, så de ser ikke ut i natta. Senkesett har jeg desverre ikke nei.. akkurat solgt desverre
tic`n Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Er egentlig bare på utkikk etter det fremre røret, hvis del delen som sitter opp mot manifoil er hel. Og er hel en 20-30 cm videre nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå