Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk S.Arnesen :) da blir det nok nr 2 som du sier :) et hull til oljetenp og et til oljetrykk da ? Er det med o-ring og plugger (skruer) til de hullene?

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg bestillt en nr2 til min m50b25 motor.. Håper det følger med o-ring og sperrebolter til hullene, Kan sende deg ordrenr via pm hvis det er noe. Varen er forskuddsbetalt :) Håper det ikke tar lange tia da :)

Skrevet
Da har jeg bestillt en nr2 til min m50b25 motor.. Håper det følger med o-ring og sperrebolter til hullene, Kan sende deg ordrenr via pm hvis det er noe. Varen er forskuddsbetalt :) Håper det ikke tar lange tia da :)

Er ikke med o-ring på type 2 desverre.

Heller ikke med sperrebolter da det er meningen å bruke hullene

til sensorer :)

Ordren din er oppdatert med sporingsnr.

Skrevet

Da har lokket mitt kommet og den kom i oppkrav..Denne har jeg jo forskudtbetalt via nettbanken og sendt dere en kopi av denne. Ikke finnes dere registrert heller på opplysningen med telefonnr, har prøvd gulesider uten hell oxo. Så dermed ser jeg ingen annen løsning enn og skrive her. Hva gjør vi, jeg får ikke hentet ut denne pakken jeg allerede har betalt for.

Skrevet
Da har lokket mitt kommet og den kom i oppkrav..Denne har jeg jo forskudtbetalt via nettbanken og sendt dere en kopi av denne. Ikke finnes dere registrert heller på opplysningen med telefonnr, har prøvd gulesider uten hell oxo. Så dermed ser jeg ingen annen løsning enn og skrive her. Hva gjør vi, jeg får ikke hentet ut denne pakken jeg allerede har betalt for.

PM sendt.

Skrevet
Forhåndsbetaing ...? sender du meg konto nr..

Må legge inn bestilling i webshoppen.

Om du velger forskuddsbetaling i utsjekkingen så får du opp konto nr.

Har kun uttak for 2 nippler.

Blir kanskje litt tynt godt å gjenge opp i om du skal ha flere hull.

Må isåfall kjøpe alu bung's og sveise fast.

Skrevet
Vil de funnke med ett t stykke kansje..? ikke at jeg trenger det, men for de som skal ha til oljetrykk/temp og turbo i tillegg ... ;)

T stykke i tillegg til trykksensor vil funke.

Ikke noe triks å ta ut temp i et slikt T stykke da de sensorene

stikker en del ut.

• 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...