conan Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Tusen takk S.Arnesen da blir det nok nr 2 som du sier et hull til oljetenp og et til oljetrykk da ? Er det med o-ring og plugger (skruer) til de hullene?
conan Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Da har jeg bestillt en nr2 til min m50b25 motor.. Håper det følger med o-ring og sperrebolter til hullene, Kan sende deg ordrenr via pm hvis det er noe. Varen er forskuddsbetalt Håper det ikke tar lange tia da
Azeton Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Følger med o-ringsats på med oljefilter, bytt det samtidig da vettu Genialsak det der. Tror nesten jeg må ha en sånn selv
Turbofun Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Da har jeg bestillt en nr2 til min m50b25 motor.. Håper det følger med o-ring og sperrebolter til hullene, Kan sende deg ordrenr via pm hvis det er noe. Varen er forskuddsbetalt Håper det ikke tar lange tia da Er ikke med o-ring på type 2 desverre. Heller ikke med sperrebolter da det er meningen å bruke hullene til sensorer Ordren din er oppdatert med sporingsnr.
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Da Har jeg fått olje lokke mitt. nr2.. Passer utmerket på s50b30
conan Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Da har lokket mitt kommet og den kom i oppkrav..Denne har jeg jo forskudtbetalt via nettbanken og sendt dere en kopi av denne. Ikke finnes dere registrert heller på opplysningen med telefonnr, har prøvd gulesider uten hell oxo. Så dermed ser jeg ingen annen løsning enn og skrive her. Hva gjør vi, jeg får ikke hentet ut denne pakken jeg allerede har betalt for.
Turbofun Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Da har lokket mitt kommet og den kom i oppkrav..Denne har jeg jo forskudtbetalt via nettbanken og sendt dere en kopi av denne. Ikke finnes dere registrert heller på opplysningen med telefonnr, har prøvd gulesider uten hell oxo. Så dermed ser jeg ingen annen løsning enn og skrive her. Hva gjør vi, jeg får ikke hentet ut denne pakken jeg allerede har betalt for. PM sendt.
Ceylon Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Noen av disse lokkene som passer s38b36, og er hullene ferdig gjenget for sensor...? Noen som vet..?
Turbofun Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 1/8" NPT gjengede hull. Står i info om lokkene. Lokk nr 2 passer din motor.
Ceylon Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Forhåndsbetaing ...? sender du meg konto nr..
vetu03 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Du har ikke lokk med 4 uttak da?? Eller må jeg gjenge noen nye selv?!!
Turbofun Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Forhåndsbetaing ...? sender du meg konto nr.. Må legge inn bestilling i webshoppen. Om du velger forskuddsbetaling i utsjekkingen så får du opp konto nr. Har kun uttak for 2 nippler. Blir kanskje litt tynt godt å gjenge opp i om du skal ha flere hull. Må isåfall kjøpe alu bung's og sveise fast.
Ceylon Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Vil de funnke med ett t stykke kansje..? ikke at jeg trenger det, men for de som skal ha til oljetrykk/temp og turbo i tillegg ...
Turbofun Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Vil de funnke med ett t stykke kansje..? ikke at jeg trenger det, men for de som skal ha til oljetrykk/temp og turbo i tillegg ... T stykke i tillegg til trykksensor vil funke. Ikke noe triks å ta ut temp i et slikt T stykke da de sensorene stikker en del ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå