KenVH Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ser det er mye temperatur/kjølevæske relaterte tråder her, og det har fått meg til å lure. jeg har en 01 e39 og lurer på følgende på måleren for motor temp: -hvor varm er motoren når det blå feltet slutter? -hvor varm er motoren på den første streken? -hvor varm er motoren på den 2. streken? -hvor varm er motoren når rødfeltet begynner? noen som kan hjelpe meg med dette? på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Vet ikke eksakte mål på en E39, men ca mål på en E30. At noe revolusjonerende nytt er skjedd med skalaen på E39 tviler jeg på. Første streken før rett opp er ca. 80 grader. Rett opp er ca. 90. Vannet koker ved 110c ca. Ved "normalt" trykk i kjøleanlegget. Jo høyere trykk, jo høyere blir kokepunktet. Noe mere konkret kan jeg desverre ikke komme med. Mitt birdag. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 takk skal du ha. det var som jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå