Gå til innhold

bilen kubbet?? dynamo eller batteri???

ddm89
 Share

Hva er feilen???  

7 stemmer

1. 1. Hva er feilen???

• Batteri
      2
    • Dynamo
      4
    • Noe annet
      1

Anbefalte innlegg

for 2 dager siden begynte lyset i dashbordet (det rød med bilde av et batteri) å lyse. dagen etter lyste det enda mer.. og her i går begynnte varme anlegget å dimme på farten grunnet strøm mangel.. og i dag kubbet den helt.. IKKE under kjøring eller noe men da jeg parkerte kjønte jeg at noe var veldig feil så jeg prøvde å starte den igjen etter jeg stoppet den og det var ikke en lyd en gang??? fikk lys i dashbordet og frontlykter å alt men ingen reaksjon på startmotor????

noen som har noe forslag..

skriv her eller sen en lyd på

ddm_89@hotmail.com enten email eller msn

eller er det noen tekniske mekanikkere i bergen som kunne ha sett på dette?? har til fredag natt på å få dette fikset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke startsperra som har slått inn ? prøv å lade bilen, slå av startsperra, så starter du den og måler hvor mye som faktisk kommer inn till batteri :) hvis ikke måler du batteri, kan også være en ledning som går til jord, så sjekk hvor mange ampere som går ut når tenninga og alt er av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fik fixa problemet det var dynamoen.. på de siste 400M til verkstedet holdte bile på å stoppe grunnet strøm mangel måtte slå av ALT tilog med frontlykter osv.. da klarte jeg akkurat å få rullet den fram.. dynamoen ble målt og den leverte 4 volt hehehe FLAX så no er det montert en 140amp dynamo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...