Hoem Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Selger unna en del jeg har liggende, disse komputerene har tid, dato, temp begge er testet og funnet ok, men pærer bør skaffes(koster 7kroner på mekonomen per pære) Kan hende at jeg finner en føler og da vil den følge med den første komputeren som blir solgt:) Bilder kommer!
Wolfeh Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Er dette vanskelig å koble opp? Og hva brukes evt disse komputerene til?
Hoem Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Som det står øverst så er de for tid, dato og temperatur. Tid og dato er ganske simpel å koble opp, litt verre å koble opp temp om du ikke har det fra før. Tar du ut klokken så får du se om du har det lagt opp!
PowerPro Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Funker disse i en bil med analog klokke? Er samme kontakt?
Hoem Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Du må ta ut klokken og se, i noen tilfeller er det bare 3 ledninger så da går det ikke.
Hoem Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 hehe, er ikke så uvanlig på 520 det desverre.. Dumt at jeg kastet ledningsnettet jeg hadde fra gamle 525´en.. Det hadde vært ideelt for de som skal bygge om
Hoem Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 2 SOLGT, men fant enda en så har en til salgs fortsatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå