ssperf Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Har en 1994 BMW M3 3,0 coupè som selges i deler: NB: DISSE DELENE SELGES KUN KOMPLETT SLIK SOM BESKREVET: Motor/gir (Km.stand ca. 161.000) med følgende: -Motorledningsnett med styreenheter og alt komplett. -Grenrør, innsug,dynamo,starter,servpumpe osv. -Oljekjøler med rør. -Girkasse 5 trinns med giroverføring -Mellomaksel -Radiator (Kan være defekt) Alt som skal til for å bygge dette inn i hvilken som helst E36, eller andre BMW`er. Selges komplett kr. 30.000,- ___________________________________________________________ Sort Vader Skinninteriør strøkent, med dørtrekk og alt, sort taktrekk for bil med luke, gulvteppe osv. Selges komplett kr. 16.000,- SOLGT ___________________________________________________________ M3 Understell: -For og bakstilling. (Skade venstre side bak, type bærearm eller lignende) (Skade venstre side forran, brukket et ytre styreledd osv) Selges komplett med diff, bremser dempere osv. Kr.10.000,- ____________________________________________________________ M3 Instrument Kr. 2.000,- SOLGT ____________________________________________________________ Øvrige deler selges osv. etterhvert, men bilen ankommer ikke føre til Mandag så har ikke bilder før det. Kontakt: Tarjei Christiansen post@ssperformance.no / 90 55 66 66 SS Performance
BreitBau Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Dette er jeg interessert i bilder av.. Kan evt. hentes på nyåret..
Dirty Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 hvordan er det med speedo igjen vil turteller og hastighet fungere på en vanlig 6 er? er jo olje istendenfor økonomi så det sier seg jo selv må kobles om. men er intr i speedo og intriør men må ha bilde
-Anders- Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 noen her som kun er intr i vaderne, så kjøper jeg tak og gulvtrekk og resten??
Fixfax Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 ja, men blir for dyre stoler for min del lærling lønna strekker nok ikke til :/
Torbjørn H Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 noen her som kun er intr i vaderne, så kjøper jeg tak og gulvtrekk og resten?? Kun intr. i framstolene jeg.
mossel Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 hvordan er det med speedo igjen vil turteller og hastighet fungere på en vanlig 6 er? er jo olje istendenfor økonomi så det sier seg jo selv må kobles om.men er intr i speedo og intriør men må ha bilde turteller og speedo skal funke om man holder instrumentet til en 6syl ja!
ssperf Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Det funker med speedo og turteller ja. Bare å legge opp 1 ledning fra instrument frem til motorstikke (X20) så funker eventuelt oljetemp om du har M3 instrument. Sidelistene er ødelagt. -Tarjei-
jacooob Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 send pm eller sms om du vil selle vader framstoler å resten til han andre litt lenge oppe i tråden.. stig 45257478.
ssperf Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Motorpakka med understell kan selges for 34.000,- hvis den hentes før jul! Trenger plass!!
Fixfax Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Du har ikke noe vasst jeg kan putte i e30n min da, med en litt lavere prislapp? da hadde jeg sluppet og reise langt, bor rett oppi gata, holder ikke dere til ved siden av hc finne? og forresten, hva er åpningstidene deres? kunne tenkt meg og få se grombilene om det er lov da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå