Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Litt info: - BMW E36 318i Touring - Førstegangs registrert 1999 - Gått 168000km - Nye sommer og vinterhjul (Alufelg på begge) - Pent gråsvart interiør - Mtech front - Hvite Blinkers rundt om - DobbelKlima - Air Con God bil selges grunnet at jeg vil ha "pendlerbil" som jeg kan drepe Syns det er ille å bruke opp denne bilen. Eneste å sette fingeren på er overflate rust i nedkant på 3dører og Airbaglampe som lyser. Ellers er det en godt vedlikeholdt bil Pris: 70 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 ikke dobbelklima, sprotsskinn? montrealblå ser det ut som? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 ikke dobbelklima, sprotsskinn?montrealblå ser det ut som? Dobbelklima? Vil det si i front og bak? Isfall nei "sports" stoler forran. (Litt mer bøttestoler enn vanlig) Fargen heter: Orientblau Met Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 to-soners klima tenkte jeg på. sånn digital sak med høyre/venstre er det kjørecomputer på den? litt flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 To soners klima er det. Har ikke noen andre bilder en utenifra nå. Men kan sikkert ta noen bilder inni når jeg kommer hjem. Fant et før og etter bilde fra i sommer FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Her er mer bilder (litt dårlig, gadd ikke dra ut kamera) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... x?Id=11391 kan ta din som delbet. 10 imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/annonse.aspx?Id=11391 kan ta din som delbet. 10 imellom Måtte isåfall byttet likt. Men er egentlig ikke ute etter en E46. Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apohue Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 ca pris? En utenom bimmers som har bydd 80k. Er fornøyd hvis jeg får 85k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Bump der altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Aaaaltsåååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg