Pitstop Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Vil lufte å selge en 87 mod E30 325 cab med sort skinn,orginalsota lykter,xenon,m-tech2 bakfanger,facelift front,is-leppe foran,limet M3 Frontrute og 9x16 & 10,5x17 OZ Futura +++++ Bilen har manuelt gir! Bilen har kun gått 113000km....den er 100% rustfri, kun kjørt 3000 siste 3 år og aldri vinterkjørt. Bilder av bilen kommer etterhvert visst noen skulle være interesert, men legger ut bilde av en bil som er identisk, men mangler m-tech2 bakfanger. Bud under 80000kr bli ikkje vurdert! Ser helt lik ut denne,men med m-tech2 bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnissen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hva med en prisantydning? Manuell eller automat? Rust? Og veldig gjerne bilder av den aktuelle bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hva med en prisantydning? Manuell eller automat? Rust? Og veldig gjerne bilder av den aktuelle bilen. Bud under 80 blir ikkje vurdert Bil`n har manuell gir og e 100% rustfri og har heller aldri vært vinterkjørt! Bilder av den aktuelle bil`n kjem så snart e får tatt nokken nye, men litt vanskelig akkurat no, da bil`n står lagra på en låve et godt stykke unna der e bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hmm.. Du har mange fristende biler du Det var den Golfen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hmm.. Du har mange fristende biler du Det var den Golfen da Hehe...det står et å anna i garasjen ja Stemme det, det va den golfen ja......hmmmm....tenke litt på ta e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 skal du selge gamle bilen min nå var d du som kjøpte den av mg i skien..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Det stemme nok du gitt......va søskenbarne mitt som skulle ha den, men va e som henta den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Hei Litt inntresset, må bare selge bilen først Ikke inntressert i innbytte i min bil og et tillegg fra min side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Ska få lagt ut skikkelige detaljerte bilder ut i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Ska få lagt ut skikkelige detaljerte bilder ut i neste uke Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 når ble den bilen 90 mod?den var 87 mod når jeg solgte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Hmmm.....da må e sjekke etter.....ve det søskenbarne mitt sa i farta....har ikkje vært inni bil`n på 2,5år da den har stått ubrukt og lagret på en gammel høylåve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 oida... den svei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Er regnr TS22***?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 E huska heller desverre ikkje regnr heller+ at e får ikkje tak i søskenbarne mitt i dag.....men ska avsted å hente bilen i morra, så blir lagt ut ny salgsannonse med detaljerte bilder og info om bil`n Må berre få beklage på det sterkeste visst e har tatt feil av årsmodell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg