Simon S Arvesen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 På grunn av overgang til e46 vurderes 323 85 mod solgt. Så jeg forbeholder meg retten til å trekke salget når som helst. Eu ok 4dørs Sort intriør Servo Effanl Senket Hengerkrok Bilen starter og går altid. den er ikke noe spessielt kjempe pen kosmetisk, men motor og driverk er faktisk veldig bra og går godt. Ellers så er det noen bulker her og der. Så er det litt rust i noen hjulbuer. Men ellers virker alt elektrisk, og mekanisk... ingen kuler, eller endeledd/foringer i forstilling eller bakstilling som er gåene. Noe slitt førerstol, ellers så er intereøret ganske fint.. og dashbordet er helt.. bilen har gått 208000 ca. og clutch, bremser, brekk og servo er i orden.. Så uten om det kosmetiske, så er bilen igrunn i bra stand, men som sagt så er det noe rust på den. og kosmetiske feil. Pris, hb 10 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvinge Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 På grunn av overgang til e46 vurderes 323 85 mod solgt. 200 000km Eu ok 4dørs, sort bil Effanl Senket Hengerkrok Bilen er ikke strøken i lakk, og har noen bulker og litt rust Motor og gear bra og går godt Pris, ca 10 000kr Hvor i landet og bilder ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg vil tippe Ålesund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.Solheim Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei, kan du legge ut noen bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei, kan du legge ut noen bilder av interiøret? Interiøret er sort og førerstol er slitt. Er vel ikke mer å si om det. Kan vel alltids ta bilder om det skal vere så viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 kan ta den i innbytte på min...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Funker den fint som førstebil? Vurderer sterkt kjøpet siden jeg ikke bor så langt ifra Ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Ja det vil jeg tro. Grunnen til jeg vurderer og selge den er jo som sakt på grunn av en e46, så får jeg ikke kjøpt den beholder jeg denne. Å er du så uheldig å kresje den så får du over 10 for den i deler. Regnet kjapt over hva delene på bilen er verdt: (servo 1500,51mm fjerbein 1000,bakstiling med skiver 1500,motor og gear 5000, bakaksel 1000,el nett 500, krok 500) + mye annet og vrakpant på 1500. så dette regnestykket her ble 13 500. Så prutere trenger ikke ta kontakt, blien selges ikke for under 10 000. Så dem som er seriøst int. kan ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Har bud på 10 000kr. Det er gratis omreg på bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 gamle bilen min detta ;D hehe.. dette er ikke noe dumt kjøp.. Den ser ikke så veldig bra ut, men alt er i orden, og fin bruksbil.. jeg har vel hatt den i nesten ett år, og det jeg har gjort med den er og bytte regulator og batteri.. starter altid.. sommer eller vinter.. ;D går helt greit også ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 bytte i pick up + mellomlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Mitt bud e 4.000 å nokken 15" bbs rs felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 bytte i pick up + mellomlegg? Send bilde og hva du tenker i melomlegg på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg