Gå til innhold

Billig BMW 323 selges

Simon S Arvesen
 Share

Anbefalte innlegg

På grunn av overgang til e46 vurderes 323 85 mod solgt.

Så jeg forbeholder meg retten til å trekke salget når som helst.

Eu ok

4dørs

Sort intriør

Servo

Effanl

Senket

Hengerkrok

Bilen starter og går altid. den er ikke noe spessielt kjempe pen kosmetisk, men motor og driverk er faktisk veldig bra og går godt.

Ellers så er det noen bulker her og der. Så er det litt rust i noen hjulbuer. Men ellers virker alt elektrisk, og mekanisk... ingen kuler, eller endeledd/foringer i forstilling eller bakstilling som er

gåene.

Noe slitt førerstol, ellers så er intereøret ganske fint.. og dashbordet er helt.. bilen har gått 208000 ca. og clutch, bremser, brekk og servo er i orden..

Så uten om det kosmetiske, så er bilen igrunn i bra stand, men som sagt

så er det noe rust på den. og kosmetiske feil.

Pris, hb 10 000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vil jeg tro. Grunnen til jeg vurderer og selge den er jo som sakt på grunn av en e46, så får jeg ikke kjøpt den beholder jeg denne.

Å er du så uheldig å kresje den så får du over 10 for den i deler.

Regnet kjapt over hva delene på bilen er verdt:

(servo 1500,51mm fjerbein 1000,bakstiling med skiver 1500,motor og gear 5000, bakaksel 1000,el nett 500, krok 500) + mye annet og vrakpant på 1500. så dette regnestykket her ble 13 500.

Så prutere trenger ikke ta kontakt, blien selges ikke for under 10 000.

Så dem som er seriøst int. kan ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle bilen min detta ;D hehe.. dette er ikke noe dumt kjøp.. Den ser ikke så veldig bra ut, men alt er i orden, og fin bruksbil.. jeg har vel hatt den i nesten ett år, og det jeg har gjort med den er og bytte regulator og batteri.. starter altid.. sommer eller vinter.. ;D går helt greit også ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...