andreee Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Trenger følgende: Trenger også skiver/klosser bak! Evt hva annet større passer? fra 740 passer det? mvh andré Panser H.Lykt SKAFFET Grillen/grillholder. Vindussveiven V bak om det har noe å si. H.fangerføring til bakfanger. Deksel h.side i motor rom over hjernen? Store tinga helst i rogaland området grunnet blir dyrt med frakt + del. Noen som har en delebil i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 jeg har panser i bergen. også har jeg det dekselet og vindussveiv:) send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Har grill (med nyrer) og deksel over (+ under) hjernen. Går billig da jeg ikke har brukt for dette, og det bare tar plass. Delene ligger i Spydeberg, så må vel sendes evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Du har en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Helge Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei har en 91mod 520i som hugges, ring 41370845. Bilen står på i rogaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Eg har en ekstra grill med nyrer liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 syke priser noen skal ha , tror dere selger gull eller? Men ser et som jeg har fått tak i , tusen takk for tilbude resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Trenger også skiver/klosser bak! Evt hva annet større passer? fra 740 passer det? mvh andré Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 andre dra me deg jarle heim t meg så har eg ca alt du trenge t goee pris panser,grill å grill holder ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Me e på veg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå