Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lakt inn en tråd før om dette, da jeg trodde den var i orden. Må har den stoppet igjen, men det som er, når jeg kjører ned i en dump eller noe, så er det av og til den slår inn og begynner på fult kjør igjen... Noen som vet hva som kan være feil? Dårlig kontakt eller noe? :| Er ikke lett og komme til ledningene heller tror jeg :(

Begynner og bli VELDIG lei av hele skiten nå.

Takk for hjelp mhv Ole

Skrevet

Hva har den motstanden på pasasjer siden å gjøre med anlegget? Kan det hende at den er ødelagt?

Eller så tenker jeg på lås jordlednig, er det helt hål i hue eller kan det være det? Siden når jeg treffer en hump så hender det at den starter. Kanskje ledningen setter seg en plass hvor det er jord? :S

Har ikke den minstepeiling, så er åpen for all hjelp :)

Mhv Ole

Skrevet

Har nå vert ute og sett på problemet. Nå skjønner jeg ingenting :S Når jeg tar et skru jern og stikker inn i selve viftemotoren. Så begynner den og gå. Men av og til når jeg stopper viften, og skal skru den på igjen. Da vil den ikke fungere, så da må jeg ta de skrujern inn igjen. Da kommer den. Og slik holder det på :S

Hva er det som feiler den? :S

Mhv Ole

Skrevet

Er vifta ødelagt? :o Den fungere jo helt til jeg stopper den, og avogtil så fungere den i lengre perioder, stopper bilen og venter en dag eller to så er den fortsatt i orden. For meg så ser det ikke ut som om det er vifta.

Siden jeg ser så mørkt på det er nok for jeg har dårlig tru på og ta den ut. Kommer ikke til med skrujern, på toppen av den boksen der, selv om jeg prøver og ta hånden ned igjennom vindusviskere dekslene.

Så vet ikke helt om jeg får det til : /

Skrevet

Ja, det kan hende. Men jeg fikk høre idag at de kan være "er" mellom jordkontakt og jord? Kan det være orsaken?

Har mine tvil men er jo verdt forsøket :)

Skrevet
jeg og har en vifte tilsalgs hvis du trenger. er jo levert 3 forkjellige vifte typer til e34. sjekk hvilke fabrikat din er. hvis hofstad ikke har den du trenger så pm meg

Passer denne viften til E32? Har hatt akkruat samme problem, og nå har viften i min bil stoppet helt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...