Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei fra sarpsborg til oslo istad, var det stor kontroll på vekta rett utenfor oslo. De stoppet alt som var og tok promillekontroll og greier.

Uansett, jeg har mistet førekortet, så fikk 500 kr i bot, selv om jeg skulle bort og hente meg midlertidig idag.

Jeg fikk feil på ettermontert xenon, sotede blinklys bak/foran, eksos(han mente jeg måtte ha godkjenningspapirer på det) scorpion eksos.

Altså, dropp E6 mot ryen hvis du skal inn til oslo nå idag.

Så jeg må på etterkontroll innen en mnd. Utrolig irriterende nå i disse juletider!!

Andre som har vært innom her? Har hørt de har hatt flere storkontroller.

Skrevet

Har ikke blitt stoppet selv, men har hørt om slike kontroller flere ganger bare siste 2 ukene i oslo-området.

Der de stopper ALT.

Så prøv f.eks www.smsradar.no gratis ut året ;)

Det har reddet meg fra kontroll flere ganger!

Skrevet
Så prøv f.eks www.smsradar.no gratis ut året ;)

Det har reddet meg fra kontroll flere ganger!

Den hjelper ikke stort at de er gratis når de faktisk ikke har varslet om den storkontrollen der engang. Står ihvertfall ikke i kolonna på høyre side for siste kontroller.

Politiet.net derimot har varslet den:

10:12 04.12.2008 Akershus / Ski Meldingen er sendt

Ski: E6 Stor kontroll på Taraldrudvekta i retning Oslo.

Skrevet

kjørte inn mot ryen selv ved 8-9 tiden idag. la ikke merke til dette, men vet de hadde skikkelig kontroll ved taraldrud her på mandag også

Skrevet

Hehe. Ja det spørs nå akkurat hvem du møter på..

Alt som ikke innehar bilfabrikantens stempel og som ikke er en slitedel, skal i utgangspunktet ha Papirer.. Det er jo en grunn til at de eksosanleggene som har papirer, HAR papirer.. Det koster jo litt å ta den testen og få godkjent ikke sant?

Så du får ha håpet oppe, men nå er det nå desverre for deg nettopp de som tar teknisk kontroll, som også står ute å huker deg inn etter veien.. Så da hadde du nok fått samme mangellapp om du hadde møtt på han inne på stasjonen..

Skrevet

Ja, det er samme folka ja, nettopp det. Takk for det :) Skal poste her så fort kontroll er gjennomført jeg. Tenker jeg møter opp på en drop in i morgen, eller på mandag.

Nei, får stikke ut å skru av alt ettermontert ræl da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...