bjolsen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Må si jeg fikk lyst til å ringe banken nå Pent eksemplar av en E28 3,5:) Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Godkjent ombygd? (får opp 520 hos GS, og 535 på EU-kontroll, så antar godkjent!?) Utstyrsliste? Noen bulker, riper eller rust annet i forskjemene? Bruker den noe olje? Noe ulyder eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Så ut som et fint eksemplar, med hvite blinklys rundt om Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Godkjent ombygd? (får opp 520 hos GS, og 535 på EU-kontroll, så antar godkjent!?)Utstyrsliste? Noen bulker, riper eller rust annet i forskjemene? Bruker den noe olje? Noe ulyder eller noe? Godkjendt ja, ble gjort på bmw i tyskland:) - 2x el vindu - el speil - el takluke bruker minimalt med olje. forrige eiger sa den brukte bittelitt, og jeg fikk me fullsyntetisk og dyr olje, men det er fint lite jeg har etterfyllt. men nå har ikke bilen blitt så veldig mye brukt, da jeg har 3 andre biler. står fortiden i garasje:) sist den ble brukt var til bmw treff på våler. har løpsnummer på rutene enda. 1 bulk på tanklåk. men ikke mer. bilen har blitt oppigjennlakket for ikke så veldi lenge siden, så fin i lakken, bortsett fra boblerusten på forskjærmene. og som sagt, rust på dempertårn forran. og litt bak. ingen ulyder av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 pen bil. mulighet for å komme å se på denne i mårra?? har du et tlf nr jeg kan nå deg på? eller ring meg på 47658495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 pen bil. mulighet for å komme å se på denne i mårra?? har du et tlf nr jeg kan nå deg på? eller ring meg på 47658495 nja, passer litt dårlig for meg i morra faktisk:/ og det er jo umulig og prøve kjøre bilen for øyeblikket og. da den står i garasje med sommerdekk, og ute er mye snøv. sender nummer på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Pen bil. Lignet en del på min gamle... er det sportskasse på denne?dogleg? ser den står i gir bakover...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Pen bil.Lignet en del på min gamle... er det sportskasse på denne?dogleg? ser den står i gir bakover...... takk takk:) den er helt perfekt. nei det er ikke dogleg kasse på den:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Hello! Meget fin bil du har! 40 k er minste priesn på den, eller er det åpent for bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hello!Meget fin bil du har! 40 k er minste priesn på den, eller er det åpent for bud? tar jo i mot bud. det er jo ingen strøken bil mye potensiale men har ikke tid og lage den til. har en m535 til jeg driver og koster på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Er bilen solgt? Er interresert.. Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVLB Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 er bilen til salgs fortsatt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 hiver meg på her, er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg