PitchBlack Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Selger da min trofaste bil som har vært i mitt eie siden 2005, da jeg ikke har muligheten til å ha to biler. Bilen ble eu godkjent juni 2008. og er eu ok fram til 4april 2010. Godkjent senket 60foran og 30-60 mm bak. dette er skrevet i vognkortet stabbstagg dempertårn foran Det har blitt byttet mye deler på den i sommer, Nye angel eyes lykter, klare røde og hvite baklykter, hvite blinklys og spredere. ene sprederen har desverre fått seg en sprekk. men den er tett og fin fremdeles. det ble satt inn recaro stoler fra cosworth i sommer, disse er veldig slitt. men er solide og gode fremdeles, ble byttet siden det originale pasasjersetet var utslitt. Det svarte interiøret i bilen er originalt fra fabrikk, og i veldig bra stand. Bilen har gått 298.000 men motor har gått ca 200.000. Den ble byttet etter en kollisjon med bilen i 1995 på bmw i hamar, dette står skrevet i service heftet. Bilen ble også delvis lakkert på nytt etter dette på samme verksted. Uheldigvis begynner dette å komme fram noen plasser på bilen, med litt slipp i klarlakken nederst rundt friskluft ventilene ved frontruten, og rett bak førerdøra. Baklukka er svart matt, siden den har blitt lakkert opp for å stoppe rust etter en original edition vinge som hadde blitt veldig morken. Det som bør byttes på bilen er fjærbeinslager foran da jeg vet dette begynner å bli veldig slitt. Følger med nye simmringer til stikkakslinger, div bærebru foringer bak. og en del andre deler. har et komplett dash som er ribbet og klar for støpeplast og sprøytesparkling. originale hovedlykter, baklykter, blinklykter og mer. Bilen framstår som en bruksbil, eller et bra utgangspunkt for dem som er på utkikk etter en prosjektbil, da det er lite rust å finne. et par steder er det jo såklart da bilen er 18 år gammel. Bildene ble tatt 04.12.08. og bilen er uvaska på bildene, så sånn den ser ut er sånn den er per i dag. Har myyyyye mer bilder fra tiden 05-08 etter småting som er gjort med bilen osv. For mer informasjon ta kontakt på tlf 95001981 så skal jeg svare så godt jeg kan på det du eventuelt lurer på. pris anntydning er 22.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Du har budet mitt på denne! pengene har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 yes, Da har S.nilsen budt 23.000 for bilen. Så Kommer det ikke høyere bud en dette regnes den som solgt om kort tid =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Da ble bilen Solgt for 23.000 1 time og 10 minutter etter at annonsen ble lagt ut =) Etter en hyggelig dialog med S.nilsen ble han da den nye eieren av bilen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Da blir det prosjekt tråd og div her inne etter kort tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Og jeg gleder meg til å følge med =D Skal bli flott å se bilen få den omsorgen jeg ikke har muligheten til å gi den lenger =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 gleder meg til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg