Clerion Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Jeg kikker om dagen etter en 325 E30 og markedet i Norge er ganske skabbete så kikker litt i sverige og tyskland. Hva er egenltig reglene for innførsel? I førsteomgang skal jeg eventuelt bare ta inn bil, fikse, årne og styre til den er bra. SÅ registrere den Om jeg skrur ut motoren er det vel delbil, og på deler er det ikke moms? Trenger jeg betale moms, avgifter ved innførsel da eller hvordan fungerer det egentlig? Mvh. Clerion
robel Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Må betale moms for å i det helle tatt kunne ta inn bilen i landet. Men engengsavgiften kan du betale når du evt skal registrere den.
Clerion Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Ok great, da blir jo ikke det all verden (= Da blir det vel pusseprosjekt, hmmm, trenger bare et sted å stå nå så
robel Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Det du og kan gjøre er at du får selger til å oppgi lavere pris i kontrakten enn det du faktisk betaler. Altså mindre moms
sladjan Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 skaff deg et norsk karosseri og flytt over karosseri nummer sveis og styr litt så har du det! hehe neida, men har du en garasje å styre i så kjøper du bilen og flytter over alle delene på et nytt restaurert karosseri. har planer om det selv til sommeren
Clerion Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Det hadde faktisk funka XD kjøpe en skraphaug her, et vrak til 1000 spenn, og flytte over chassinr =D Samma FAEN for meg ihvertfall. Planer om å stappe i den turbo også så, lovlig blir den ikke uansett =p Hva kan gå galt?
sladjan Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Det som kan gå galt er at din bestevenn blir så misunnelig at han rett og slett anmelde heile driten hehe hadde ikke gjort det selv, heller flytte over alle delene
Clerion Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Det trenger man vel ikke si noe mye om?^^ Hehe Er mer stress å flytte deler, meeen, skal det bli ordentlig må man vel strippe hele driten uansett. Mye pussing og arbeid de nærmeste årene føler jeg =p Hmmm, burde kanskje lære meg å sveise også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå