frank70 Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei alle sammen Er det noen som har erfaring med Webasto,jeg tenker på å kjøpe dette. Men er ute etter gode råd,hvilken type.Hvor dette selges og monteres. Er ute etter en mann kan stille inn og bruke fjernkontroll på. Ka ska mann kjøpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Kjøper Ebersprecher. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Ebersprecher er noe dyrere enn Webasto men har muligens noe høyere kvalitet etter min mening. Men mulig jeg er subjektiv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Snakker man ikke rundt 20 lapper for å ettermontere Webasto/Ebersprächer? Og hva er det som er bedre med Ebersprächer enn Webasto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Eberen lar seg reparere, og er et mye bedre produkt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank70 Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Takk for info,må bare få meg webasto eller Ebersprächer. Blir jo dyrt,men er jo så kjekt å ha. Franky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå