Hobbe Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 motoren er en 93`modell med vanos. toppen er nyoverhalt og trykktestet, samt ny innsugskam. noe usikker på blokka.. da den var grunnen til byttet. vanosèn antas å være bra da forrige eier byttet den før jeg kjøpte bilen. vurderer også å selge: -E36 m3 replica framskjermer i glassfiber -senkesett -Raceland grenrør (6syl) (rustfritt)
conan Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Hva er ca pris på denne motoren da? Hva gjorde deg usikker på blokka? Problemer?
krtors Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 motoren er en 93`modell med vanos.toppen er nyoverhalt og trykktestet, samt ny innsugskam. noe usikker på blokka.. da den var grunnen til byttet. vanosèn antas å være bra da forrige eier byttet den før jeg kjøpte bilen. vurderer også å selge: -E36 m3 replica framskjermer i glassfiber -senkesett -Raceland grenrør (6syl) (rustfritt) Hva er prisen på dette grenrøret? Jeg har en 94 mod 320 e36, passer det på denne bilen?
tmurud Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Har du ledningsnett og hjerne til denne? isåfall pris?
Hobbe Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 etter å ha byttet kam og trykktestet toppen og montert slipesett, så gikk motoren ujevnt og antydning til hvit eksos. orket ikke å videre å feilsøke på kjølesystemet i blokka for å se om det lekket vann. byttet motor isteden.
Stianvi Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 pris på bunnpanne? vet du om den vil passe med m50 i e30?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå