Jensen78 Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Problemet er: bmw 318i 2001 mod Bilen gikk som den skulle igår da den ble parkert. I dag startet den i 2 sek og døde ut. Batteriet var flatt, så det er byttet nå. Prøvde og starte den etterpå, men starter i 1 sek og dør. Setter jeg bare på tenninga så spretter turtelleren litt opp og ned og det klikker i dashbordet. Hva skjer???
DanielMK Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Gåen dynamo ? Nei, eg har veldig liten erfaring på feltet .. men det ligner på samme problem eg hadde med min gamle BMW e36 for eit år sida. Då måtte eg skifte ut ein spenningsregulator på dynamoen.
kbteknik Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 hadde samme problem med min tidligere bmw, da var det bensinpumperelæet der var iret litt på benene.. den startet, gikk opp i rpm og stoppet 1 sekund etterpå... holdt på med dette lenge tok litt tid før jeg fant det ut.. men det er ikke sikkert det er det samme for deg, tenkte bare at hvis batteriet var flatt, må der jo være noe der har tappet det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå