Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,har en 318 Tds som jeg vil montere opp turbotrykksmåler i,noen som har et "koblingsskjema" oversikt/forklaring på hvordan jeg gjør det?

Tor.

Skrevet

ja,er uorginalt ja,men om der følger med skjema,så er jo det bra:-)får det sikkert til,har bare ikkje kjøpt det ennå,men liker å ha ting klart på forhånd;-)

Skrevet

mhm skjønner nei det står ganske fint forklart i det skjemaet du får med eller det har no pleid og følge med når eg har kjøpt. for og si det sånn hehe :D

Skrevet

Er jo noen forskjellige typer målere.. mest sansynlig kjøpte du en som har slange fra måleren og fram til motor.. denne kan du bare finne en tynn slange og kappe og sette inn et t kryss og saken er i boks.. Er enkelte elektroniske målere og men disse har jeg aldri koblet selv men er jo i basic bare en giver du monterer på innsuget eller en annen plass der du har turbo trykk.. så legger du opp kablene inn i bilen og kobler på måleren..

Så nå at du hadde tds så pass på at du ikke kobler deg inn på vakum kretsen siden disse bilene har vakum pumpe og konstant vakum på komponenter hele tiden.. bare og finne en slange på innsuget og kappe den

KEnt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...