Gå til innhold

Selges: bmw e30 316i 1990mod. Solgt!

PitchBlack
 Share

Anbefalte innlegg

Legger da bilen ut igjen til salg igjen, da S.nilsen fikk litt mer utgifter en han hadde regnet med. Så da er det Mulighet for andre til å få seg en bra bimmer =)

Bilen ble eu godkjent juni 2008. og er eu ok fram til 4april 2010.

Godkjent senket 60foran og 30-60 mm bak. dette er skrevet i vognkortet

stabbstagg dempertårn foran

Det har blitt byttet mye deler på den i sommer, Nye angel eyes lykter, klare røde og hvite baklykter, hvite blinklys og spredere. ene sprederen har desverre fått seg en sprekk. men den er tett og fin fremdeles. det ble satt inn recaro stoler fra cosworth i sommer, disse er veldig slitt. men er solide og gode fremdeles, ble byttet siden det originale pasasjersetet var utslitt. Det svarte interiøret i bilen er originalt fra fabrikk, og i veldig bra stand.

Bilen har gått 298.000 men motor har gått ca 200.000. Den ble byttet etter en kollisjon med bilen i 1995 på bmw i hamar, dette står skrevet i service heftet. Bilen ble også delvis lakkert på nytt etter dette på samme verksted. Uheldigvis begynner dette å komme fram noen plasser på bilen, med litt slipp i klarlakken nederst rundt friskluft ventilene ved frontruten, og rett bak førerdøra. Baklukka er svart matt, siden den har blitt lakkert opp for å stoppe rust etter en original edition vinge som hadde blitt veldig morken.

Det som bør byttes på bilen er fjærbeinslager foran da jeg vet dette begynner å bli veldig slitt.

Følger med nye simmringer til stikkakslinger, div bærebru foringer bak. og en del andre deler. har et komplett dash som er ribbet og klar for støpeplast og sprøytesparkling. originale hovedlykter, baklykter, blinklykter og mer.

Bilen framstår som en bruksbil, eller et bra utgangspunkt for dem som er på utkikk etter en prosjektbil, da det er lite rust å finne. et par steder er det jo såklart da bilen er 18 år gammel.

Bildene ble tatt 04.12.08. og bilen er uvaska på bildene, så sånn den ser ut er sånn den er per i dag. Har myyyyye mer bilder fra tiden 05-08 etter småting som er gjort med bilen osv.

For mer informasjon ta kontakt på tlf 95001981 så skal jeg svare så godt jeg kan på det du eventuelt lurer på. pris anntydning er 22.000kr

IMG_0736.jpg

IMG_0737.jpg

IMG_0739.jpg

IMG_0740.jpg

IMG_0742.jpg

IMG_0743.jpg

IMG_0744.jpg

IMG_0745.jpg

IMG_0746.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er bra den =) planen var å bygge om til 325. men etter at jeg hadde inbrudd for ca en mnd siden, ble motoren og girkassa, samt en haug med andre deler til dette prosjektet stjålet. Så derfor selger jeg bilen nå. og kommer heller til å kjøpe meg igjen en 325 senere da økonomien tillsier det =)

Og, jeg har fått 3-4 henvendelser ang Bytte mot annen bil. dette er ikke aktuelt, da jeg har kjøpt ny bil alt.

Ta kontakt på telefon for mer info =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...