PitchBlack Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Legger da bilen ut igjen til salg igjen, da S.nilsen fikk litt mer utgifter en han hadde regnet med. Så da er det Mulighet for andre til å få seg en bra bimmer =) Bilen ble eu godkjent juni 2008. og er eu ok fram til 4april 2010. Godkjent senket 60foran og 30-60 mm bak. dette er skrevet i vognkortet stabbstagg dempertårn foran Det har blitt byttet mye deler på den i sommer, Nye angel eyes lykter, klare røde og hvite baklykter, hvite blinklys og spredere. ene sprederen har desverre fått seg en sprekk. men den er tett og fin fremdeles. det ble satt inn recaro stoler fra cosworth i sommer, disse er veldig slitt. men er solide og gode fremdeles, ble byttet siden det originale pasasjersetet var utslitt. Det svarte interiøret i bilen er originalt fra fabrikk, og i veldig bra stand. Bilen har gått 298.000 men motor har gått ca 200.000. Den ble byttet etter en kollisjon med bilen i 1995 på bmw i hamar, dette står skrevet i service heftet. Bilen ble også delvis lakkert på nytt etter dette på samme verksted. Uheldigvis begynner dette å komme fram noen plasser på bilen, med litt slipp i klarlakken nederst rundt friskluft ventilene ved frontruten, og rett bak førerdøra. Baklukka er svart matt, siden den har blitt lakkert opp for å stoppe rust etter en original edition vinge som hadde blitt veldig morken. Det som bør byttes på bilen er fjærbeinslager foran da jeg vet dette begynner å bli veldig slitt. Følger med nye simmringer til stikkakslinger, div bærebru foringer bak. og en del andre deler. har et komplett dash som er ribbet og klar for støpeplast og sprøytesparkling. originale hovedlykter, baklykter, blinklykter og mer. Bilen framstår som en bruksbil, eller et bra utgangspunkt for dem som er på utkikk etter en prosjektbil, da det er lite rust å finne. et par steder er det jo såklart da bilen er 18 år gammel. Bildene ble tatt 04.12.08. og bilen er uvaska på bildene, så sånn den ser ut er sånn den er per i dag. Har myyyyye mer bilder fra tiden 05-08 etter småting som er gjort med bilen osv. For mer informasjon ta kontakt på tlf 95001981 så skal jeg svare så godt jeg kan på det du eventuelt lurer på. pris anntydning er 22.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Løp og kjøp jeg måtte desverre trekke meg da jeg fikk litt for mange utgifter på privat basis og det er jo typisk men det kommer vell flere Biler men dette var dumt men selger og jeg er ikke blitt uenig LYKKE TIL MED SALGET VIDERE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Såg ut som ein grei bil. Bere synd da ikkje e ein 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Bilen er bra den =) planen var å bygge om til 325. men etter at jeg hadde inbrudd for ca en mnd siden, ble motoren og girkassa, samt en haug med andre deler til dette prosjektet stjålet. Så derfor selger jeg bilen nå. og kommer heller til å kjøpe meg igjen en 325 senere da økonomien tillsier det =) Og, jeg har fått 3-4 henvendelser ang Bytte mot annen bil. dette er ikke aktuelt, da jeg har kjøpt ny bil alt. Ta kontakt på telefon for mer info =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Typisk når jeg har lett etter en bra e30 så er det ingen og så dukker denne opp to dager etter jeg har handla bil!! Lykke til med salget!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hehe, selg den du har kjøpt og bruk penga på denne i stedet Bilen er fremdeles til salg, og er nå rengjort innvendig og er klar for levering, så bare å ringe eller komme å prøve =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Opp! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hadde jeg fått solgt 320'n min så hadde jeg vært int;) litt liten motor men passer egentlig økonomien min best nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 hehe, ja du er jo en e30 fan du og så hehe Er mye interesse rundt bilen. men er dårlig med penger om dagen pga juletider. så kan se ut som at skilta havner av bilen og den blir parkert i vente på bedre tider =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 opp =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 lyst på e39? kan ta din som delbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 HAr kjøpt meg ny bil, så bytte er uaktuelt som det står over her =) Bilen er fremdeles til salgs =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Da er bilen satt bort til lagring, og skiltene plukket av =) eventuel visning bør da avtales i god tid =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Du kan oppgradere motor, gir, understell, og få det godkjent, så har du ein handel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Du kan oppgradere motor, gir, understell, og få det godkjent, så har du ein handel.. Da skulle du virkelig fått punga ut en del mer ja....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg