Tony Soprano Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Nye felger ! Leveres med sølv+forniklet senterkopp og BMW logo & bolter Du får også med nye ubrukte stoffmatter med innpreget M logo Dimensjon er 235/35/19" - 265/30/19" (Kanonflott på E46) Selges grunnet salg av bil Selges samlet kun kr 12.500.- ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Leverer til spedisjonsfirma om frakt ønskes ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 hei har du bilder? hvor hen i landet befinner du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Litt utenfor Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Hvor breie er hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Gi din BMW en flott Julegave ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 du bør jo få me at enten så må der mindre dekk på ellers må hjulbuene valses for å få de på på stv...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 du bør jo få me at enten så må der mindre dekk på ellers må hjulbuene valses for å få de på på stv...? Ingen problem på 320 DAT med orginalt sportsunderstell Har vi en handel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 merkeli.. når æ kjøpte felgene mine fra gs bildeler så sa de at de hadde innpresse te coupe for de e litt breiere bak enn stv så de annbefalte mæ 245 bak... å når bilen min har originalfjære bak så går de klar me 2 mm me 245 bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 merkeli.. når æ kjøpte felgene mine fra gs bildeler så sa de at de hadde innpresse te coupe for de e litt breiere bak enn stv så de annbefalte mæ 245 bak... å når bilen min har originalfjære bak så går de klar me 2 mm me 245 bak... Tror det er flere enn jeg som har brukt denne dimesjonen(235/265) på E46....Og iflg GS skulle dette gå rett på,som de også hadde rett i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Er det noen som kan svare om dette settet passer E36 M3 og eventuellt E36 Sedan & Touring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Nye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg