Eirikhand Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 hei, har kun bremse lys og kjørelys på bilen min, mangler langlys,blinklys, lys i instrumentet osv. nåken som veit ka som kan vera gale?
Deep Dish Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Første jeg ville ha gjort er å sjekke sikringer...
crazy2be Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 lysmodul har okså en tendens til og klikke når en e39 har passert 200.000km. standard sjukdom, skjedde med meg, eine langlyse nektet å skru seg av forhåpe de er kun sikringer med deg, for er de lysmodulen koster de 6000kr på BMW og få ny og få den programmert kan kansje være dårlig jordning en plass, eller en ledning so har hoppet ut en plass
crazy2be Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97734 den der skal eg prøve ut
Bimmerfører Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97734 den der skal eg prøve ut Har sendt deg nytt bilde på PM med ett bedre bilde, som du ba om. Sparer fort noen tusninger med å lodde selv eller hvis du ikke er helt trygg på dine egne loddeferdigheter, så koster det sikkert ikke mange kronene å levere dette til ett radio/tv verksted, (eller kanskje til en yrkesskole, type elektrolinje eller hva det heter) Det er ingen fare å lodde dette selv, få minutter med loddebolt, bare husk at loddingen sitter på begge sider av printplata/kretskortet.
Eirikhand Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 Første jeg ville ha gjort er å sjekke sikringer... sikringene har eg sjekket, så høres ut som om det kansje kan vera lysmodulen.
crazy2be Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97734 den der skal eg prøve ut Har sendt deg nytt bilde på PM med ett bedre bilde, som du ba om. Sparer fort noen tusninger med å lodde selv eller hvis du ikke er helt trygg på dine egne loddeferdigheter, så koster det sikkert ikke mange kronene å levere dette til ett radio/tv verksted, (eller kanskje til en yrkesskole, type elektrolinje eller hva det heter) Det er ingen fare å lodde dette selv, få minutter med loddebolt, bare husk at loddingen sitter på begge sider av printplata/kretskortet. er de bare dette som er feil, så er de ikke bare noen tusinger som sparest når BMW skal ha 6000kr for og fikse lysmodul, med dette meiner skifte den og programmere. at de kunne være så billi å ordne dette hadde eg aldri trudd
Bimmerfører Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Virker ikke som at BMW øsnker å reparere, men selge. Nei jeg tror totale kostnad for meg var ca en 200lapp pluss totalt 2 timer jobb med demontering og montering pluss 2 kopper kaffe imens jeg ba til høyere makter om at resultatet skulle bli som det ble..... PERFEKT.
crazy2be Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Virker ikke som at BMW øsnker å reparere, men selge.Nei jeg tror totale kostnad for meg var ca en 200lapp pluss totalt 2 timer jobb med demontering og montering pluss 2 kopper kaffe imens jeg ba til høyere makter om at resultatet skulle bli som det ble..... PERFEKT. du he nåkk heilt rett i at dei vil tjene penge, istade før å tenke på økonomie til sine kunda. har heldigvis ein far so er elektrikar so eg veit ken som skal få æren av og demontere lysmodulen hehe.. men ej må bære få takke dej før at du dela sanne opplysninga! er nåkk mange som ikkje lika dej på BMW akorat no men hehe..
Bimmerfører Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Virker ikke som at BMW øsnker å reparere, men selge.Nei jeg tror totale kostnad for meg var ca en 200lapp pluss totalt 2 timer jobb med demontering og montering pluss 2 kopper kaffe imens jeg ba til høyere makter om at resultatet skulle bli som det ble..... PERFEKT. du he nåkk heilt rett i at dei vil tjene penge, istade før å tenke på økonomie til sine kunda. har heldigvis ein far so er elektrikar so eg veit ken som skal få æren av og demontere lysmodulen hehe.. men ej må bære få takke dej før at du dela sanne opplysninga! er nåkk mange som ikkje lika dej på BMW akorat no men hehe.. Ser bare på det som en plikt å hjelpe andre Bimmere vettu! Men nå var det vel ikk jeg som fant ut dette da, jeg bare fortalte det videre etter å ha testet dette selv med godt resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå