<SuperMann> Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Har en 1993 svensk e34 525TDS "tomat" som jeg gir bor til den som kommer og henter. Skal ha noen deler selv: motor/gir, inredning, dempere, felger og hengerfeste. Resten går til ulvene Har en ekstra tds motor og manuell girkasse med deff topp-pakning. Og div andre deler. HansK mob 99 124 120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Hvordan er interiøret? Synd du bor så langt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Denne kunne jeg godt tenkt meg:) Når vil den eventuelt være klar tilå hentes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Hvordan er interiøret? Synd du bor så langt borte. Står jo at han ikke selger dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Hvordan er interiøret? Synd du bor så langt borte. Står jo at han ikke selger dette... Skal ha noen deler selv: motor/gir, INREDNING/INTERIØR, dempere, felger og hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Denne kunne jeg godt tenkt meg:) Når vil den eventuelt være klar tilå hentes da? Motor står i ennå. hvis noen kommer og hjelper til med den, så får de bilen . Har ikke tatt av dempere ennå, så det blir litt lettere og flytte den. Mange som har ringt, blir jeg kvitt den på mandag så er jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 [quote name=] Hvordan er interiøret? Synd du bor så langt borte. Står jo at han ikke selger dette... Skal ha noen deler selv: motor/gir, INREDNING/INTERIØR, dempere, felger og hengerfeste. Beklager, leste ikkje det i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 selger du baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Oki, du trenger hjelp med å ta ut motor så er bilen min? Hvis jeg gjør det og jeg får bilen, kan du vente med demperne til jeg har fått fraktet den og så kan jeg demontere dem så du får dem etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Er det mye rust på den? Hvis ikke så er jeg veldig interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 En som henter den på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Selger du hjernen ? Begynner og bli desperat etter ny hjerne, min er tom. hehe. Men fra spøk til alvor. jeg trenger styringsenheten til den. hele boksen. Send meld eller ring på 995 14 927 så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå