Vaksdal haien Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Fekk begynt på nye bilen i går, 4arn e komme ut og 6arn e komme i
Vaksdal haien Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Fekk kobla opp motoren i går så no er det berre det under bilen gjen før oppstart
EirikL Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Stilig prosjekt, dette her. Tror nok du bør stive opp doningen endel for å få skikkelig respons i bilen. Skal du ha på M535 styling, eller beholder du sleeperlooken? Gjetter på at fargen på "nybilen" er delfingrå? I såfall håper jeg du beholder den fargen på den ferdige bilen. Den er lekker på old school bimmere Har du planer for felger?
GeirAndre Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 gøyalt prosjekt... håper du beholder sleeper looken;)
Vaksdal haien Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Takker, Må nok stivast av ja, di e ganske blaute disse bilane. Har M styling liggane men blir ikkje montert denne sommeren, blir ikkje montert før lakering. Den gamle bilen var delfingrå, er ikkje sikker på ka fargen på denne heite. Har ikkje bestemt meg for ka felger eg skal ha endå. De første blir understell, må kjøpe inn diffsperr, senkesett, stabbstag, foringer og bremser
Vaksdal haien Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Var ute å prøvde bilen i dag. Men må nok sveise om eksosen litt, alt for lav... Skjert ut til oljekjøler Ikkje mykje klaring her Her må da ryddast
Pedi Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Hmmm... Skulle gjerne hatt den karossen i min garasje ja, det såg jo rimelig strøkent ut... Men du må nok ta deg selv i nakken med tanke på den eksosen, kan jo ikke ha det slik...
E30_Dale Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Såg jo rått ut! Bør bygga opp eksosen litt. Ellers blir jo eksos slitedeler Hehe
Vaksdal haien Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Kan ikkje ha eksosen son nei Var nere å prøvde å ordne det men må nok kjøpa meg noken svinga på temaen å ta da på nytt
Vaksdal haien Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 No har eg sveist om eksosen, litt mer klaring no
OLEZZ Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Detta var rått. Hvordan flytter det seg? E28 er elsk.
Vaksdal haien Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Takker, flytter seg fint denne no . Men det gjenstår ein del på understelle endå, er på jakt etter diff sperr, ikkje noke serli å spola på et hjul
Vaksdal haien Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Bilen stoppa for meg i dag . Han lada ikkje som den skal, sikkert regulatoren som er gåen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå