Eng1 Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Jeg har et problem med min e34. Av en eller annen grunn. Så kommer det kun varme ut av den ene siden på bilen når kjølevannet har blitt varmt. Det er liksom kaldt på den ene siden og varmt på den andre. Selvfølgelig er det varmt på passager siden så det irriterer noe helt jævli. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Om det blåser kaldt ut av dysene på pass. siden, så er det vel nesten helt garantert den ene vannventilen som sitter i motor rommet. Orker ikke og gå ut og kikke, men de sitter vel rett ved siden av bremsekraft forsterkeren. Prøv og kakk forsiktig på en av dem mens tenning og varme står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Har ventiler TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Har ventiler TS OT dette, men J, du må ha en voksende garasje. er det noen deler du ikke har liggende Har jo bedre lagerstatus enn GSBildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Har ventiler TS OT dette, men J, du må ha en voksende garasje. er det noen deler du ikke har liggende Har jo bedre lagerstatus enn GSBildeler He-he, har ikke all verden igjen etter jeg flyttet fra forrige verkstedet Men litt er det igjen, og jeg har i allefall bedre priser enn GS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå