helgeb Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 selger et komplett kit til e30 med skiver bak,passer også ix passer ikke m3 delenr: zbw0012-6 800kr eller høyeste bud selges pga feilkjøp-uåpnet original forpakning det er 6stk. slanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 selger et komplett kit til e30 med skiver bak,passer også ix passer ikke m3 delenr: zbw0012-6 800kr eller høyeste bud selges pga feilkjøp-uåpnet original forpakning det er 6stk. slanger disse passer alle e30 med skivebrems. bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 skal se om jeg får tatt et bilde etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 6 slanger tilsier skivebrems, da det er to stk. mindre på E30 med trommel. Sikker på at settet passer IX også ? Ikke bare vanlig E30 med skiver bak? Kan brukes på biler med tromme, men bruker da ikke alle slangene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Jeg trenger slange fra røra på bilen og over til røra på traversen(bærearmen) bak. Er dette de jeg trenger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 er dette stålspunne slanger? framme og bak?tar dem m det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Leif harald, de slangene du snakker om der er med i ett slikt sett ja. + fra bærearm til calipter og slangen som går ned til calipter fremme. Må bare beklage at jeg svarer for selger uten at han vet det, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå