Gå til innhold

Lyktemotor passer ikke Angel eyes E34 1992

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ANE34220 Frontlykter E-34 "Angel Eyes" chrome fra GS Bildeler.

Da jeg skal montere disse ser jeg at lyktemotorene ikke passer uten å demontere stilleskruen fra de nye lyktene. :?

Er det noen som har erfaring med dette? Er litt redd for å ødelegge de nye lyktene.

Hvordan får jeg av stilleskruen?

Trenger jeg lyktemotorer?

Finnes det lyktemotorer som passer rett på?

Skrevet

Tja, letteste for å ordne dette er å ta ei 10tonns presse og knuse de forpulte angeleyes lyktene.. E34 har runde lykter, og trenger da ikke å få markert at bmw "er" runde lykter som modeller med helglass(e39/E36/E46 osv)

Skaff deg noen Hella sorte-DE eller lignende istede.

En annen ting er du er omtrent garantert at pærene slutter på lyse:)

Skrevet

Det er vell ingen pære som varer evig. Bare å bytte da!

Kjøpte lyktene på tilbud hos GS pga. de gamle var ødelagt (knekte fester)og oppripa. JEG synes angel eyes er stilig så da driter jeg i hva du synes Hoem.

Skrevet
Det er vell ingen pære som varer evig. Bare å bytte da!

Kjøpte lyktene på tilbud hos GS pga. de gamle var ødelagt (knekte fester)og oppripa. JEG synes angel eyes er stilig så da driter jeg i hva du synes Hoem.

For all del, bare dra å bli harry. Angeleys er forøvrig rå stilig, men det er ikke stilig på e34, det ser tvers igjennom dumt ut. Enda flauere er det når man visuelt kan se at det er 4 pærer i hver ring som lyser opp 1 Lykke til med å bli skuffet. 10 tonns presse kan du få låne om du kommer til kr.sund!

Skrevet

vi har en sak på jobb som veier ca 80 ton. kan komme innom og låne den i 2 min også. angeleyes ser direkte fælt ut på E30/E32/E34 og de med 2 delte lykter. men finnes mange andre angeleyes til biler som kler angeleyes som ser helt jævlige ut. og det er de med prikker. jeg bryr meg ikke om andre monterer det på sin bil. blir oppgitt når jeg ser biler med det. men er ikke jeg som kjører bilen og blir ledd av veien. de fleste jeg kjenner ler eller begynner og diskutere hvor fælt det er når vi ser det. men det er jo alle og enhvers valg hva de vil gjøre da. men annbefaler deg og ikke ha det på E34. de fleste jeg vet om som har hatt 2 delte lykter med AE på EUkontroll har ikke fått bilen godkjent heller.

Skrevet

jepp. noen dårlige tilbakemeldinger må man jo få da. alt kan ikke være possitivt heller. men personlig syns jeg d er styggt me AE på de eldre bmwene. men var ikke mye fæle svar her i forhold til hva som kommer om noen setter noe på en bmw om ikke er det samme gammle kjedelige M-tech. er mye mer enn M plasten som er brukbart. finnes selvfølgelig grenser der også. men men. lykke til med lysa hvertfal.

Skrevet

lo ikke. er trøtt. men smilte litt.her var det vel seidl fangeren som trakk mest oppmerksomhet. litt positivt var det med øyelokka som brøt ringen i toppen. ville sett mye verre ut uten. men synes fortsatt ikke det er pent. var litt dårlig bilde også desverre. litt uklart.

Skrevet

Jepp, imponerende med volvobakrutesenk i frontruta, seidl styling er jo alltid en slager på grillparty, nyrene der hadde mest sannsynlig også gjort seg som rist for kjerringa under julebaksten! Skjermene og hjulbuene, forsøk på e34 m3?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...