petterjacobsen Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Er en 2000 modell, svakheter og feil man burde lete eter på en slik bil? Hva burde en slik med ca 150 000 km koste i dagens marked? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Motormessig vil jeg etter å nå ha hatt 530d og 730d over en årrekke si at i denne prisklassen kontra effekt/dreiemoment og drifts sikkerhet så har jeg vanskelig for å se et bedre motor alternativ. Men nå skal det sies at jeg er ihuga diesel entusiast. Har ikke hatt problemer, tilknyttet motoren direkte, på tilsammen over 100 000 kjørte kilometer der det i begge tilfeller er snakk om motorer som har gått over 200 000 km. Jeg vedlikeholder dog bilene jeg har, etter min egen mening, godt og lar ikke ting skure å gå. Eneste jeg kan komme på som er gjort utover vanlig vedlikehold er bytte av veivhusventilasjonsfilter på 730d'n. Noe som i bunn og grunn kan karrakteriseres som "vanlig vedlikehold". Vil gjerne også låne tråden din til å følge opp med følgende spørsmål: Hva er godkjent hengervekt på denne bilen? Er det forskjell på vekten manuell kontra automat, og i forhold til utgavene med firhujulstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå