tattisn Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Hei.. Har en bmw e30 89 mod 320 automat. Sto automat i bilen men har naa montert i en 325 manuell fra en 86, men den vil ikke starte. Jeg selv tror det er noe med en start sperre som jor det slik. har flyttet over ledningsnett, som jeg har loddet etter beste evne, men setter pris paa om noen vet hvor jeg kan finne di rette tegningene eller har tips da det var noen ledninger til overs da det er mindre ledninger paa en 86 mod. mvh Stian
Z1 Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Hadde vel noen følere på den aut kassa som du ikke flytta over da..
tattisn Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Ja det sto nokk noen sensorer der, men noen som har peiling paa hvordan jeg kobler meg forbi dem eller noen forslag som helst.. beklager skrivemaate men sitter ute i havet med idiot pc.
Z1 Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Du har noen følere som sitter på den gammle kassa som du må flytte over ..
tattisn Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 hmm.. da skal jeg se litt paa det, men er sikker paa at alt er flyttet over. Lurer selv paa om det kan ha naa med alarmen men er ikke sikker. tar lett imot flere tips. all info er go info. begynner aa gaa lei av denne bilen..
Kentan-racing.com Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 På gammle automat stanga er der en bryter som føler når bilen står i park.. denne bryteren må du la bli igjen og sette den i park så får du start.. På min bil har vi beholdt selve bryteren og satt den i park og da starta bilen med en gang.. e36 rikti nok men tipper e30 har det samme.. Kent
tattisn Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Takker og bokker.. Naar du skrev dette gikk det opp et lys for min del.. Bilen starter jo ikke til vanlig naar dem staar i gear.. Takk Takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå