einar Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Tengte jeg også skulle legge ut en prosjekt tråd skal bygge min e36 316 94mod coupe om til m3 3,2l som jeg har importert fra tyskland. Jeg vet at vekten kan bli et problem siden jeg bygge på en 316 men så får d bare bli litt om planen me bilen deler som skal byttes er: nye Bilstein pss9 nye powerflex foringer de fleste plasser nytt letta svinghjul og ny motor sport clutch nye brembo skiver til å begynne med men kan tengkes at jeg kjøper et big brake kit siden Utvendig: har tengt å lakke bilen helt sort men d er ikkje heilt avgjort enda sota ruter rundtom felger så blir d shmidt vn-line felger som jeg kjøpte brukt RÅ felger disse bildene er av m3en den sorte er den som det skal bygges på :D
jcvold Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 spennende. men kansje ett litt dumt spm, men om du nå allerede har en M3 i garagen,åffår skal du da flytte alt over i 316? og ikke bare sette skilt på M3`en ?
Spiritus Sancti Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 spennende.men kansje ett litt dumt spm, men om du nå allerede har en M3 i garagen,åffår skal du da flytte alt over i 316? og ikke bare sette skilt på M3`en ? Kan hende han skal ha 2 stk Gromt prosjekt, selge m3 felgene?
einar Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 viss jeg skulle hatt skilt på den tyske hadde den kostet meg 270 000 med kjøp av bil å toll men nå med ombygging kommer alt på rundt 150 te 160tusen nor jeg gjør alt arbeidet selv
einar Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 ja jeg kan selge de tengte jeg skulle ha vinter dekk på de felgene men alt er mulig
einar Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 da har jeg kom et stykke på vei masse igjenn men er vertfall halv veis da var 50 timer med arbeid gjort
einar Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 da har jeg kommet enda litt lenger tengte jeg skulle lakkere bilen til helgen så har jeg valsa bilen 4cm bredere,framme er den 3cm bredere
Rogern Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Her går det fort fremover ser jeg! Byggde en e36m3 selv i fjord vinter å vet hvor mye jobb det er. Ser ut til att du får en grom bil til våren
einar Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 ja d er mye jobb men d blir nokk kjekt i sommer
einar Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 da var bilstein pss9 demperar i hus lettet svinghjul og nye bremse skiver og foringer så da er alt på plass
Spiritus Sancti Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Ser bra ut! Kult prosjekt, liker stilen med valsing og Schmidt hjula!
George Constanza Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 viss jeg skulle hatt skilt på den tyske hadde den kostet meg 270 000 med kjøp av bil å toll men nå med ombygging kommer alt på rundt 150 te 160tusen nor jeg gjør alt arbeidet selv i det lengre løp, er jeg sikker på at du hadde tjent mer på å sette skilter på den tyske m3en, enn å bygge om. lettere å selge en org. m3 igjen, enn en ombygd.er få org 3,2litere til salgs i Norge. fin org farge på den org m3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå