Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvorfor fikk du bare 4 sitteplasser, når vekta er så lav ?

NYDELIG bil forresten :D skal starte med likt prosjekt eg og nå ! leverer søknad til BT i haugesund i mårå :D

Skrevet
og hvorfor fikk du bare 4 sitteplasser, når vekta er så lav ?

NYDELIG bil forresten :D skal starte med likt prosjekt eg og nå ! leverer søknad til BT i haugesund i mårå :D

+1

Skrevet

orker ikkje å si alt jeg har gjort med vekta d blir for mye å skrive. er jo fram akselen som må lettes mest vertfall på 316 jeg har tatt av luftpumpe,alt som er til a/c,tømt spylertank tatt vekk vifte til a/c

tatt ut alle høytalere, nor jeg hadde bilen i deler så kasta jeg alt av asfaltplater å gummi greier,under godkjenning hadde jeg utav teppe å brukte ein racingstol++++++ blir mye kg nor du bestemmer dei for å hive ut ting

Skrevet

takker for svar ;D ja blir fort mange kg !

har fått godkjent søknaden min nå, så da regner jeg med å start så snart som mulig.

merker jeg må bruke de gamle stoffsetene på godkjenninga, fordi vader setene veier jo 25 kg eller no ! pr.stk !

Skrevet

hmm, rart at d ikke skal gå ann å få godkjennt en 328 touring med m3 motor.

var egentli det som var plana da jeg tok inn en engelsk m3 som skulle brukes som donorbil. Fikk svar fra både biltilsynet og GS bildeler at det overhode ikke var mulig pga vektforskjell :(

Skrevet

hmm hørres løye ut vist d var kunn på grunn av vekt så tar de feil.

men touring chassiet har vel aldri blitt levert med m3 motor så da blir d vel en del jobb å få de på bt til å godta ombygging av den uten god dokumentasjon på at chassiet tåler d bt pleier å verre litt trangsynte

Skrevet

i svaret jeg fikk på søknaden min sto det at jeg måtte ha bekreftelse fra hovedimportør, fabrikant eller annen alternativ bekreftelse på at råkarosseriet var likt på min 320 og m3.

touring og coupe har ikke samme kaross, så er vel dette som er grunnen ?

• 2 months later...
Skrevet

har da bestilt meg rms supercharger kit fra rms tuning i usa:)

kittet skal gi 480hk i motor å 370hk på bakhjula med flashing av orginal hjernen, med datasprit skal d kunne gi mer men det får jeg ta på sikt:)

har også kjøpt meg nytt k-sport big brake kit 356mm forran og 330mm bak

om noe flere vil ha kompressor kit så kan d bli mulig å bestille senere

må førts teste d på egen bil før d går ann å si hvor bra d er:)

lkgvao22l4vs0s4dybnp.jpg

s0vbioik7zso94w3hjup.jpg

eu215aypewhsllwmdsmj.jpg

Skrevet

har foresten ny turbo,intercooler,popoff,wastegate+noen andre små detaljer til salgs skulle bruke d selv,men nå trenger jeg ikke å ha d på lager:)

alt skal vere godt for mellom 550-650hk

kan ta bilder om ønskelig må bare grave d fram fra kottet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...