Thunegutt Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Good working einar Nå må me bare bestilla noen deler fra US&A
Spinx Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Hvor mange kg måtte du kvitte deg med? Måtte du på bmw å vise bilen og så på bt? ca hvor lang tid tok søknad?
egniii Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 ber deg utdype deg litt mer om hva du har fjernet, dette var jo syk forskjell m3'n ligger vel på 1450+ originalt ?
egniii Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 og hvorfor fikk du bare 4 sitteplasser, når vekta er så lav ? NYDELIG bil forresten skal starte med likt prosjekt eg og nå ! leverer søknad til BT i haugesund i mårå
zmikkey Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 gralla me godkjente bil. er ikke kjempe fan av e36, men med de felgene så fikke du den til å se veldi bra ut
Spinx Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 og hvorfor fikk du bare 4 sitteplasser, når vekta er så lav ? NYDELIG bil forresten skal starte med likt prosjekt eg og nå ! leverer søknad til BT i haugesund i mårå +1
einar Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 orker ikkje å si alt jeg har gjort med vekta d blir for mye å skrive. er jo fram akselen som må lettes mest vertfall på 316 jeg har tatt av luftpumpe,alt som er til a/c,tømt spylertank tatt vekk vifte til a/c tatt ut alle høytalere, nor jeg hadde bilen i deler så kasta jeg alt av asfaltplater å gummi greier,under godkjenning hadde jeg utav teppe å brukte ein racingstol++++++ blir mye kg nor du bestemmer dei for å hive ut ting MortenTouring reagerte på dette 1
egniii Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 takker for svar ;D ja blir fort mange kg ! har fått godkjent søknaden min nå, så da regner jeg med å start så snart som mulig. merker jeg må bruke de gamle stoffsetene på godkjenninga, fordi vader setene veier jo 25 kg eller no ! pr.stk !
compact Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 hmm, rart at d ikke skal gå ann å få godkjennt en 328 touring med m3 motor. var egentli det som var plana da jeg tok inn en engelsk m3 som skulle brukes som donorbil. Fikk svar fra både biltilsynet og GS bildeler at det overhode ikke var mulig pga vektforskjell
einar Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 hmm hørres løye ut vist d var kunn på grunn av vekt så tar de feil. men touring chassiet har vel aldri blitt levert med m3 motor så da blir d vel en del jobb å få de på bt til å godta ombygging av den uten god dokumentasjon på at chassiet tåler d bt pleier å verre litt trangsynte
egniii Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 i svaret jeg fikk på søknaden min sto det at jeg måtte ha bekreftelse fra hovedimportør, fabrikant eller annen alternativ bekreftelse på at råkarosseriet var likt på min 320 og m3. touring og coupe har ikke samme kaross, så er vel dette som er grunnen ?
einar Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Skrevet Desember 31, 2009 har da bestilt meg rms supercharger kit fra rms tuning i usa:) kittet skal gi 480hk i motor å 370hk på bakhjula med flashing av orginal hjernen, med datasprit skal d kunne gi mer men det får jeg ta på sikt:) har også kjøpt meg nytt k-sport big brake kit 356mm forran og 330mm bak om noe flere vil ha kompressor kit så kan d bli mulig å bestille senere må førts teste d på egen bil før d går ann å si hvor bra d er:)
einar Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Skrevet Desember 31, 2009 har foresten ny turbo,intercooler,popoff,wastegate+noen andre små detaljer til salgs skulle bruke d selv,men nå trenger jeg ikke å ha d på lager:) alt skal vere godt for mellom 550-650hk kan ta bilder om ønskelig må bare grave d fram fra kottet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå