Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er k-sport 356mm forran og 330mm bak som jeg har lakka sorte å satt m3 merke på :D syns den orange orginal fargen ikkje tar seg ut på hvite bil

Skrevet

er ny software som blir lastet inn i orginal hjernen så er veldig lett å ta ut om det sko vert aktuelt seinare

såg du filmen thune?

Skrevet

kor du har kjøpt dette kittet då? er det plug and play? bruker du orginal råder og sånt? min er ein 3.0 og hadde tenkt på ess kompressor og vipec sprut og h staker, er usikker på om eg må bytte stempel el om det er nok gods i dei til og dreie dei ned litt?

Skrevet
kor du har kjøpt dette kittet då? er det plug and play? bruker du orginal råder og sånt? min er ein 3.0 og hadde tenkt på ess kompressor og vipec sprut og h staker, er usikker på om eg må bytte stempel el om det er nok gods i dei til og dreie dei ned litt?

har kjøpt det hos rms i usa. jeg kjørte med orginal innmmat i fjor å da sprakk et stempel og raste motoren, i år har eg bytta te smidde stempler fra arias og pauter råder,nye lagrer ny olje pumpe nye pakninger så alt skal vere tipp topp.

du kan kjøre på orginal innmat på vandlig vei å det vil holde lenge men vil ikkje anbefale banekjøring med orginal stempler.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...