Eyblås Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Ja du sku da. 2 dørt, skiltene sendte eg inn når motoren stoppa.
børge Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 okay... det va jo bra... e va den lakkert på verksted eller i garasje,...?
Bergen_ Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Bilder hadde vore fint ja. Bilen er ellers i god stand og komplett?
m-alpin Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 skulle hatt no bilder,for skal opp dit i uka nå til familie så kunne kommet å sett
børge Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 du kan ikke ha den bilen uansett tommy... du har jo den dyrbare is`en din...
m-alpin Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 du kan ikke ha den bilen uansett tommy... du har jo den dyrbare is`en din... joda,kan ha mange hvertfall være med på budrunda så ikke du får den billig hehe
børge Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 me et håp om at du kan snike ann te dæ billig..=P
Eyblås Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 E da nåken so e seriøst i bilen? Skjønne ingenting eg no. E kje so inne i pc verden... Kan ordne bilder på onsdag eller torsdag. Å bilen går for 10 lapper.
m-alpin Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 flere som er interessert,men venter vel på bilder for sier mere enn ord..
børge Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 tommy vil ha bilen så ska æ stå å le a han når han ska bytte rådelager...=P vis bilen er bra så er jeg veldi interessert... men sko jo sett non bilder først...
Eyblås Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 E heima på onsdag. So bildene må venta te då. Men eg kan sikkert prøva å tegna te dåke=p
Fixfax Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Hva med og selge meg intriøret og bærearmer bak + spindel calipter og håndbrekk wire Er det 2+2 intriør? send meg en pm er du grei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå