mrnelson Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 har er nyoverhalt t04 turbo som jeg skal selge turbon ble overhalt for ca 1 år siden men har alldri blitt brukt etter overhalingen.. ar 60 på luft er ikke helt sikker på ar verdien på eksoshuset men skal finne det ut snarest turbon selges hbo 1500
336mik Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Noen formening om hvor mye hk denne holder til?
mrnelson Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 hmm jeg er ikke helt sikker men det er en stor turbo så dn holder til godt over 500 hk.. etter det jeg har finni ut
Ron Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 intr i å bytte i Cosworth deler? Har bl.a NYE 300mm ST skiver (4x108), dobbelventilerte, Nyoverhalte Org ST Calipere, med nye GreenStuff klosser, enkelt å lage spacere så det passer, sku egentlig ha disse på min Cosworth, men bilen ble solgt før jeg kom så langt, gromme bremser:)
Sir Hofstad Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 intr i å bytte i Cosworth deler?Har bl.a NYE 300mm ST skiver (4x108), dobbelventilerte, Nyoverhalte Org ST Calipere, med nye GreenStuff klosser, enkelt å lage spacere så det passer, sku egentlig ha disse på min Cosworth, men bilen ble solgt før jeg kom så langt, gromme bremser:) Passer bimmer?
Ron Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 intr i å bytte i Cosworth deler?Har bl.a NYE 300mm ST skiver (4x108), dobbelventilerte, Nyoverhalte Org ST Calipere, med nye GreenStuff klosser, enkelt å lage spacere så det passer, sku egentlig ha disse på min Cosworth, men bilen ble solgt før jeg kom så langt, gromme bremser:) Passer bimmer? Om du borrer om skivene så.. Jævli gromme bremser, DIGRE Calipere bl.a.. Ser at han kjører Cosworth, derfor jeg foreslo dette.
mrnelson Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 hei... desverre har nok ikke brukt for bremser, har ap bremser nå så trenger liksom ikke noe annet..
mrnelson Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 skal finne ut ar verdiene i morgen
Ron Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 skal finne ut ar verdiene i morgen venter, må vite AR på xsos hus før jeg kan by. mvh
16vTURBO Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Kjett.. selgern svarer jo ikke.. så umulig få kjøpt noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå