crizi Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 har akkurat bytte ut bensinpumpe og bensinfilter pga stopp og pumpa fungerer hører den jobber da jeg prøver å starte den (gjorde ikke det før) men den går bare på starteren så skjønner søren ikke hvorfor den ikke vil starte... får ikke bensin men jeg har skifta ut pumpe og filter så da er jeg blank.
Hyggmaister Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Sikker på at alt montering er riktig? Du fikk bensin før pumpeskifte - nå gjør du ikke? Men du hører at pumpa jobber?
crizi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 fikk ikke bensin før jeg bytta.. alt er montert riktig, hører den jobber men bensina kommer ikke. er ikke original pumpe siden det kun var bmw forhandler som hadde helt lik pumpe og de skulle ha 5 lapper kjøpte jeg ei audi pumpe som var nærmeste jeg kom.
worms Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 biltema har no bensin pumpe . koble av en slange framme da å se om det kommer bensin ut der vis ikkje så suger den pumpa di dårligt
crizi Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 sugde feil vei.. kobla pluss på pluss og minus på minus.. sjekke jo at det var riktig men audi pumpa var visst feil vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå