Gå til innhold

Flytte over fra et e30karosseri til et annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ja good luck...har heldighvis en kompis som holder på me m5 oppi en e30 så han kan nok gi meg noen tips å sånn :)må finne noe uten rust først!!!fuck salta veier!!!

Skrevet

Jafaen, at folk ikke klarer å kjøre på vintervei er.....tragisk =p

Har "kontakter" som er gode på rustsveising så, rust er et mindre problem. men fett om den ikke hadde vært helt oppspist =p

Skrevet

jepp...hadde et så å si rustfritt kaross men ting skjer fort i høy fart så det er ikke helt rett får å si det sånn...solgte vraket jævla billigt til en østfold...hadde så vidt runna 170 000 me nytt understell ++++ drit kjipt assa:( så nå blir det kjøp av nytt kaross å STOR motor hehe!!!!

• 1 month later...
Skrevet

Heisann, det har enda ikke begynt faktisk :P Driver å skal selge bilen min nå, kommer en fredag og skal se på den så da skal jeg se på E30 i helga, blir vel mest sansynlig til at jeg kjøper en ferdig 323 eller 325 tenker jeg, virket litt stress med papirer og i det heletatt, men vi får se. Mulig det blir en sverigetur etter delebil etterhvert (=

Skrevet

alltid noe som ryker vett...alt fra små ting til større ting.på den gamle bilen min røyk fjærbeinet å kjøpe det nytt kosta jo 5k så da er det kjekt me dele bil.(hvis mann har plass til det hehe)

Skrevet

Er nettop det jeg ikke har ^^ hehe. Men jeg og "316" på forumet vurderte en stund å leie garasjeplass, så. Er vel plass nok der. 6k i året og plass til 6 biler i bredden er ikke værst =D

Skrevet

drit billigt det da!!her i oslo er det betraktlig mye dyrere jeg har fått tilbud av en kompis som leier en 6bils garasje 500kr i måneden. han betaler 4000i måneden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...