stianosthus Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Edit:For bestilling send meg en PM Siste bestillingsfrist blir 15 februar. Har hatt litt kontakt med www.kinnby.com ang. hvite bak og framblinklys til E28. Han håper å få satt igang et parti i Januar/Februar. Jeg skal prøve å sette opp en bestillingsliste til ham så kansje det blir litt fortgang i sakene. Kansje jeg kan få til en sambestilling, jeg bestiller til alle som vil ha mot forhåndsbetaling for eks De som er SERIØST interessert (ikke njaa/kansje/muligens) kan skrive seg på i denne tråden. Eksempel: "stianosthus 1 sett bakblink 1 sett framblink"
E28 Power Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 E28 power 1 settframblink 1 sett bakblink
stianosthus Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Se dette, var vist litt etterspørsel etter dette ja Jeg lar denne tråden gå sin gang ut måneden og sender så en forespørsel/bestilling til Kinnby, og hvis alle da krysser fingrene på begge hender så må da dette gå bra
heimkokt Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 hva er prisen og kan du få tak i skjermblinkers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå