e46diesel Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Er dette mye jobb? byttet framme i sommer å det var meget enkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 bumper er en 320d 2002 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 på E36 er det eit helvette iallefall, må sikkert gjøres på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Er ikke ett helvete. Søk på hjullager skift eller lignende på forumet, så får du treff. Tatt opp før, med meget grundige detaljer. Selve prosessen er meget lik, uansett BMW modell. Men Rayman, vi kan selvfølgelig skremme livsskiten ut av trådstarter, midt oppe i finanskrise å alt sammen. Verksted regning er vel noe som frister lite for mange. Private husstanden blir og rammet vet du, er ikke bare de stor bedriftene, noen jobbet jo der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Er ikke ett helvete. Søk på hjullager skift eller lignende på forumet, så får du treff. Tatt opp før, med meget grundige detaljer. Selve prosessen er meget lik, uansett BMW modell.Men Rayman, vi kan selvfølgelig skremme livsskiten ut av trådstarter, midt oppe i finanskrise å alt sammen. Verksted regning er vel noe som frister lite for mange. Private husstanden blir og rammet vet du, er ikke bare de stor bedriftene, noen jobbet jo der. Hehe prøvde ikke å skremme, skifta begge hjul lagerene bak selv i forrige uke og det er SISTE GANG Skal med glede levere den på verksted neste gang for JO det var ei helvette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 fysj fysj, for ett snakk. Syntes slike jobber er fine jeg.. Mulig jeg er sprø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Men er det bak du skal bytte så kan du skru av bærearmen med selve trommel/skive bremsen og ta den med på verksted slik at de kan presse ut og inn en nytt lager til deg. Du må ha presse for å skifte lagere og har du det er det ikke så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 fysj fysj, for ett snakk. Syntes slike jobber er fine jeg.. Mulig jeg er sprø Joa du er litt sprø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 okey, takker for svar.. har presse på jobb. får se hva man gidder å gjøre sjøl da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå