hylle Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Har 2 stk foringer til e30.m3 Kjøpt nytt hos koed for 380,- Dette er foringer foran. og gir skal gi større camber. Selges for 280,- var en feilbestilling fra min side. her er samme info som står på koed.no Til følgende modeller: Alle M3-modeller Fra og med 9/1987 Information: - Kan med fordel eftermonteres på modeller fra før 9/1987 - Samt på resten af E30 serien, foruden 328ix-modeller. - Hullet skal vende ud mod siderne på bilen. - Øger Castor vinklen.
børge Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 ja... men er det de i bakkanten a bærearmen/lenkearmen... kjært barn har mange navn..
hylle Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Nå vet jeg ikke helt hva du snakker om? på en bærearm er det kun 1 foring.. En bærearm har 3 ledd. Det ene går til fjærbeinet, her er det en bærekule, ingen foring. det andre leddet går med 2, 17" bolter opp i karrossen. og den tredje og sisste leddet er hvor bærearmsforingen er. OM jeg ikke tar helt jævlig feil nå!
børge Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 jaja,.. da prate mi om samme...=) ennå i kristiansand?
hylle Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Jepp, Skal til biltilsynet imorgen, kan evt møtes der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå