Dan327t Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Hei. Som overskriften forteller så lurer jeg på hva som tåler mest av m50b25 vanos/non vanos eller m20b25 kat stempler? Hvem får jeg mest riktig komp med uten dreiing, for å få stemplene tykkest mulig i toppen? Takk for svar=)
KalMar Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 reiner med du har diesel veiva og b20 råder... da er 88+ stemplene bra å bruke... medd 885 topp så får du vell rundt 8 i komp... søk her i forumet... da finner du masssssssse info..
Dan327t Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 har prøvd å søke både her og på ppf, men får liksom ingen klare svar. blir smidde råder antagelighvis fra kimmit. så da lurer jeg på om m20 eller m50 stempla holder best.
Fixfax Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Vis du først skal ha smidd veiv og råder, ville jeg valgt smidde stempel også
Sir Hofstad Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Solgt vanos stempel osv til folk som monterte turbo sånn bygg. Men var vel mest for å få kompresjon slik det var ønsket.
Dan327t Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Vis du først skal ha smidd veiv og råder, ville jeg valgt smidde stempel også Blir det etterhvert, men er ikke ferdig med videregående enda skjønner du, så da blir smidde stempler en stor utgift;)
Dan327t Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Solgt vanos stempel osv til folk som monterte turbo sånn bygg.Men var vel mest for å få kompresjon slik det var ønsket. Okei, har de snakket noe om hvilket ladetrykk og hvor mye hk?
Kimmit Racing Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 jeg ville gått for 88+ stempler eller rett og slett smidde stempler
Dan327t Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 planen er å kjøre på ca 1 bar til sommeren/høsten så blir det smidde stempler til neste vinter. tror dere 88+ stemplene vil holde en sommer?
ragge Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Solgt vanos stempel osv til folk som monterte turbo sånn bygg.Men var vel mest for å få kompresjon slik det var ønsket. Joda, var jeg som kjøpte de stempla Hofstad. Men dette var til en m20b25 med m50b25 råder. Fikk fresa ned litt i ventillommene, men har ikke fått sjekka kompen enda... går litt treigt i disse tider! hehe
Dan327t Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Solgt vanos stempel osv til folk som monterte turbo sånn bygg.Men var vel mest for å få kompresjon slik det var ønsket. Joda, var jeg som kjøpte de stempla Hofstad. Men dette var til en m20b25 med m50b25 råder. Fikk fresa ned litt i ventillommene, men har ikke fått sjekka kompen enda... går litt treigt i disse tider! hehe hva er planen, ladetrykk hk?
Gjest Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 planen er å kjøre på ca 1 bar til sommeren/høsten så blir det smidde stempler til neste vinter. tror dere 88+ stemplene vil holde en sommer? Skal du kjøre med datasprut så kan det holde
Dan327t Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 blir nok megasquirt i første omgang.
Dan327t Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 men ser gutta på ppf mater på på org stempler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå