Gå til innhold

b27 turbo: m50 vanos/non vanos eller m20 kat stempler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Som overskriften forteller så lurer jeg på hva som tåler mest av m50b25 vanos/non vanos eller m20b25 kat stempler? Hvem får jeg mest riktig komp med uten dreiing, for å få stemplene tykkest mulig i toppen?

Takk for svar=)

Skrevet

reiner med du har diesel veiva og b20 råder... da er 88+ stemplene bra å bruke... medd 885 topp så får du vell rundt 8 i komp... søk her i forumet... da finner du masssssssse info..

Skrevet

har prøvd å søke både her og på ppf, men får liksom ingen klare svar. blir smidde råder antagelighvis fra kimmit. så da lurer jeg på om m20 eller m50 stempla holder best.

Skrevet
Vis du først skal ha smidd veiv og råder, ville jeg valgt smidde stempel også :D

Blir det etterhvert, men er ikke ferdig med videregående enda skjønner du, så da blir smidde stempler en stor utgift;)

Skrevet
Solgt vanos stempel osv til folk som monterte turbo sånn bygg.

Men var vel mest for å få kompresjon slik det var ønsket.

Okei, har de snakket noe om hvilket ladetrykk og hvor mye hk?

Skrevet

Joda, var jeg som kjøpte de stempla Hofstad. Men dette var til en m20b25 med m50b25 råder.

Fikk fresa ned litt i ventillommene, men har ikke fått sjekka kompen enda... går litt treigt i disse tider! hehe

Skrevet

Joda, var jeg som kjøpte de stempla Hofstad. Men dette var til en m20b25 med m50b25 råder.

Fikk fresa ned litt i ventillommene, men har ikke fått sjekka kompen enda... går litt treigt i disse tider! hehe

hva er planen, ladetrykk hk?

Skrevet
planen er å kjøre på ca 1 bar til sommeren/høsten så blir det smidde stempler til neste vinter. tror dere 88+ stemplene vil holde en sommer?

Skal du kjøre med datasprut så kan det holde :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...