Gå til innhold

EU kontroll hos NAF i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på PKK (Periodisk kjøretøy kontroll) hos NAF Trondheim i januar i år... å er fornøyd med det!!

Fant ikke noen store feil... (Feiljustert lys fram og lyste ikke orange nok i blinklys bak)

Han sa at bilen så bra å fin ut!!

Bilen ble godkjent med at jeg kjøpte 2 nye blinklyspærer der å da, og monterte di mens han så over resten!!

Men jeg var på biltilsynet først å fikk godkjent senkesettet...

han som tok kontrollen hadde selv en bmw... (E34 525 tds)

Skrevet
Emmsport? Men det var vel der hofstad jobbet?

Ellers så har man jo alltids Strandveien auto, men de står jo ikke akkurat høyt i kurs hos mange brukere her inne, har jeg forstått.

Jeg tok min bil på EU hos NAF i Trondheim, og de gjorde jobben den skal gjøres, tror jeg. De fant ihvertfall feil....

Jeg arbeider foreløpig hos Norservice.

Men det er mange gode alternativer i området.

NAF føler jeg er forpliktet til å finne så mye "feil" som mulig, desverre.

Synd fordi det er dyktige folk som arbeider der.

Codename85: at evt kjøper mener at mitt verksted villie betraktet/vurdert din bil annerledes enn andres (som jeg ikke kjenner) faller på sin egen urimelighet...

Når jeg er på jobb, er jeg på jobb.

Jeg er rimelig stolt av den jobben jeg gjør, og "kameraderi" osv ville bare vært skadende for meg på sikt.

Tenk om jeg hadde sett "i mellom" på noe på en bil jeg holder på med, og det hadde blitt oppdaget, skjedd en ulykke etterpå 8)

Skrevet
Har hatt den til EU hos NAF Trondheim i dag, og at de henger seg opp i alt kan jeg bare bekrefte nå. :cry: Noen som kan anbefale et verksted for rep. og etterkontroll? :?::shock:

Hvis du mener det er "pirkefeil" eller for mange feil, tar du en ny eu kontroll et annet sted, og ser på forskjellen :wink:

Det har jeg gjort før, og funket utmerket....

Skrevet
Har hatt den til EU hos NAF Trondheim i dag, og at de henger seg opp i alt kan jeg bare bekrefte nå. :cry: Noen som kan anbefale et verksted for rep. og etterkontroll? :?::shock:

Hvis du mener det er "pirkefeil" eller for mange feil, tar du en ny eu kontroll et annet sted, og ser på forskjellen :wink:

Er det mulig å ignorere den eu kontrollen? Starte med "blanke ark" på et annet verksted?

Skrevet

Er det mulig å ignorere den eu kontrollen? Starte med "blanke ark" på et annet verksted?

Jepp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...