KnutsliN^ Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Noen som har rammene rundt dørhåndtakene til e36 coupe?
Pes Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 det må nesten være en svakhet der du har ikke dem på min coupe jeg heller....
KnutsliN^ Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 det må nesten være en svakhet der du har ikke dem på min coupe jeg heller.... Hehe.. Tydeligvis, for jeg har akkurat kjøpt med nye dørtrekk av en også, og de var de heller ikke på
-Erik- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Er det snakk om på innsiden av døra eller utsida? tror jeg har til innsiden, men er ikke 100% sikker
Pes Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 det er nok innsiden. det er bare den kvadratiske listen rindt selve dør handtake vist jeg har forstått riktig:P (eller blir det jo bare BUMP for deg da KnutsliN)
-Erik- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Da kan det hende jeg har. Mener jeg fikk med når jeg kjøpte dørtrekka mine. Er det ikke samme som sedan?
KnutsliN^ Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Da kan det hende jeg har. Mener jeg fikk med når jeg kjøpte dørtrekka mine. Er det ikke samme som sedan? Jo, tror d skal være d..
-Erik- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Uansett hvis jeg har er jo det fra coupe så burde jo passe din coupe liksom:p
KnutsliN^ Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Uansett hvis jeg har er jo det fra coupe så burde jo passe din coupe liksom:p åja, jupp da bør d vel igrunn gjøre d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå