Gå til innhold

2006mod Nissan Navara. ...Nå med nye bilder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

11_446292309.jpg

Vurderer da å selge denne, da jeg kun bruker firmabil om dagen og Navara'n ikke blir brukt. Synes denne er for god for det. Utrolig god å kjøre.

Meget godt utstyrt. (blant annet Navigasjon, cd skifter som få av disse har. 20" felgene følger ikke med i prisen som er oppgitt)

Jeg kan ta innbytte i noe billigere evt.

En link til bilen:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette var kanskje ikke av interesse nei.. :)

Utroilig kurrant skyss, for 2 personer vel og merke... :) Det er seterygger bak, og kan montere inn seter. Men, plassen er det jo så som så med.

Skrevet

Ja, det kan være av interesse det. Litt info og pris ++ om den bilen kunne da vært interessant.

Send dette på Stian-G@online.no

Så slipper vi rote til denne tråden med det.

• 2 weeks later...
Skrevet
(cd skifter som få av disse har.)

Nåja, har 3 sånne på jobben, og alle dem har CD skifter! + mange av de jeg kjenner som har denne bilen har også, så dette er nok noe feilinformasjon :)

hadde det ikke vært for at prisen generelt på disse bilene er litt for stiv for min lommebok, så skulle jeg lett handet en sånn en selv.

God bil og kjøre, samtidig som du skal ha en del på hengeren og planet før det merkes!

Skrevet
(cd skifter som få av disse har.)

Nåja, har 3 sånne på jobben, og alle dem har CD skifter! + mange av de jeg kjenner som har denne bilen har også, så dette er nok noe feilinformasjon :)

hadde det ikke vært for at prisen generelt på disse bilene er litt for stiv for min lommebok, så skulle jeg lett handet en sånn en selv.

God bil og kjøre, samtidig som du skal ha en del på hengeren og planet før det merkes!

Trodde faktisk CD skifteren bare var med når bilen hadde navi.. Har sett på fler som ligger på nettet, og de har nemlig ikke det. Men, om det er fler som har skifter og ikke navi, så trekker jeg tilbake det såklart.

De fleste jeg har sett som jeg har sammenlignet med, har minimalt med utstyr i forhold til denne.

Skrevet
Gratis bump fra meg Maze. Du bytter bil oftere enn jeg bytter sokker du. hehe

En gang i året vettu.. Men liten vits å ha denne stående, da jeg nesten bare bruker den når vi skal ha kebab. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...