Rayman Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Har eit problem me at sentral låsen låser dørene opp igjen rett etter at eg har låst dørene.. Noen som vet hva det kan være? er 318i 4-dørs
Glennski Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Brudd i en ledning. Vanlig problem på E36 at ledningene som går til bagasjelokket sliter seg og de blir liggende mot jord slik at sentrallåshjernen får et feilsignal og låser opp igjen. Kikk også i alle dører der ledningene går ut i døra.
kabeldeigen Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Det som skjer når du låser dørene, og de spretter opp igjen. Er pga at en eller flere låsekasser ikke gir tilbakemelding at døren/dørene ikke er låst.
Rayman Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Ok, takker for svar skal få sjekket opp i dette
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 ligger jo 40 tråder med dette problemet... du burde jo bruke søkefunksjonen etter 500 innlegg her rayman hehe men uansett... prøv å låse 1 gang, når de så går opp igjen, lås igjen fra andre døra og se om det da funker å låse alle... hvis ikke ha oppe ei og ei dør, og hold inne microbryteren med en finger... enten så sitter den i karmen, eller så er den i selve "kroken" på døra... det kan også være bensinlokkpinnen som bugger... test ut litt er du heldig kan det være sentralåsmotoren (styringsenheten) og den koster vel 150 kroner på bavaria eller noe... byttet den på min coupe... da var det førerdøra som ikke klarte å si ifra til passasjer døra at den måtte låse...
Rayman Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 ligger jo 40 tråder med dette problemet... du burde jo bruke søkefunksjonen etter 500 innlegg her rayman hehemen uansett... prøv å låse 1 gang, når de så går opp igjen, lås igjen fra andre døra og se om det da funker å låse alle... hvis ikke ha oppe ei og ei dør, og hold inne microbryteren med en finger... enten så sitter den i karmen, eller så er den i selve "kroken" på døra... det kan også være bensinlokkpinnen som bugger... test ut litt er du heldig kan det være sentralåsmotoren (styringsenheten) og den koster vel 150 kroner på bavaria eller noe... byttet den på min coupe... da var det førerdøra som ikke klarte å si ifra til passasjer døra at den måtte låse... 41 tråder er jo enda bedre :D
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 ligger jo 40 tråder med dette problemet... du burde jo bruke søkefunksjonen etter 500 innlegg her rayman hehemen uansett... prøv å låse 1 gang, når de så går opp igjen, lås igjen fra andre døra og se om det da funker å låse alle... hvis ikke ha oppe ei og ei dør, og hold inne microbryteren med en finger... enten så sitter den i karmen, eller så er den i selve "kroken" på døra... det kan også være bensinlokkpinnen som bugger... test ut litt er du heldig kan det være sentralåsmotoren (styringsenheten) og den koster vel 150 kroner på bavaria eller noe... byttet den på min coupe... da var det førerdøra som ikke klarte å si ifra til passasjer døra at den måtte låse... 41 tråder er jo enda bedre :D
-Erik- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Tror det er samme på min. Men når jeg låser og den låser opp av seg selv, så låser jeg en gang til, og da blir den låst:p
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 da er nok sentralåsstyringen på førersiden eller passasjerdøra som er ødelagt.... så lenge den låser seg, så er det ingen brytere som er ødelagte
-Erik- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ok. Låsen på førersiden er ødelagt (er en knekt nøkkel inni), og når jeg bytta vindusheis motor på pasasjer sida, fant jeg en "liten bryter" som han å slang inni døra. låste og sånn men var ingen forskjell om jeg tok den av eller lot den henge, så tok den av. kanskje den burde vært på og var ødelagt? Vanskelig å forklare hvordan den så ut, men liten flat ting med en mini bryter på tuppen
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 hmmm.... har sikkert ikke noe med den å gjøre hehe... hvis problemet ditt er som jeg tror, er det sentrallåsstyringen som er ødelagt... er en i hver dør foran...
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 den lille bryteren kan kanskje være til coupelyset? husker ikke om den er i døra eller i dørkarmen
-Erik- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Der sa du noe. Tar lang tid føre lysa slår seg av. Eller skal den bryteren slå lyset på? For lysa går på uansett hvem av dørene jeg lukker opp?
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 ja, lysene skal funke på begge dørene... men vil nok tippe at det er sentrallåshjernen som er gått... du kan jo ta av dørtrekkene på dørene og se om den kan være litt løs... sitter inne der med det utvendige dørhåndtaket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå